Octavia IV

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.

Re: Octavia IV

Příspěvekod řidičBOB » úte 19 kvě 14:59

ne jenom Octávky...stejně je to s Golfem a new Leonem
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 23064
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Octavia IV

Příspěvekod jerry » úte 19 kvě 18:37

A co to cukání 1.5 TSI za studena? To už je ok? Nebo to vezmou z jedný vody načisto? :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2399
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Octavia IV

Příspěvekod řidičBOB » úte 19 kvě 19:20

to už prej nějak doladili....
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 23064
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Octavia IV

Příspěvekod Dix » ned 30 srp 11:38

Bez bodů
Uživatelský avatar
Dix
Letec
 
Příspěvky: 1145
Registrován: čtv 17 úno 09:00

Re: Octavia IV

Příspěvekod keijei » stř 18 lis 12:07

Jako ta nová Oktávka,to je asi porod. Pořád ještě nemají finální konfigurace hotové a vůbec nenabízejí zelenou barvu, a ani neví jestli vůbec někdy bude. :-(
keijei
Spolujezdec
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 25 črc 04:25

Re: Octavia IV

Příspěvekod řidičBOB » úte 01 pro 09:20

Včera jsem si vyzvedl novou O4 2.0TDI DSG, tak pár slov...
Nebudu komentovat ten klitoris místo voliče automatu - to už fakt raději tlačítka! Je to ale můj subjektivní názor.
Podle mne největším průserem je ta obrazovka uprostřed, která odvádí pozornost a třeba, když vypnu motor, tak si prostě nesnížím hlasitost rádia - volant je off a v menu jsem to zatím nenašel. Vypínání S/S taktéž - nejdřív tlačítko SET a pak kliknout na obrazovku. Jde to dělat i více logicky nebo si s tou grafikou a možnostmi víc vyhrát. Přece je to jenom auto, které líže milionovou cenovku. Jinak musím ale vysmeknout poklonu ta nádherné promítaní Waze - tohle se povedlo!
Při pohledu na vnitřní kliku u dveří mi přijde, že dizajnérům došla fantazie s tak tam prostě nechali tu kliku do prostoru. Vypadá to fakt divně.
Pak mne překvapilo (i když vlastně ani ne), jak moc se liší matrix led u Touarega, Passatu Octávy. Ta světla svíti hodně dobře, ale hůř než v Passatu a ten svítí hůř než Touareg.
Jinak je to Octavia se vším všudy.
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 23064
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Octavia IV

Příspěvekod ctrl_j » úte 01 pro 09:34

Ta hlasitost by mela jit poresit v menu pres nastaveni max. hlasitosti pri zapnuti.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 3423
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia IV

Příspěvekod řidičBOB » úte 01 pro 15:09

Tak jsem to našel - pod obrazovkou jsou 3 "tlačítka" - ON/OFF a +/-.
A ještě drobnost, která mne štve - v režimu D to neukazuje aktuálně zařazený stupeň :-(
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 23064
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Octavia IV

Příspěvekod _sulcik_ » úte 01 pro 15:18

na klitoris si zvykneš. Taky mi to zezačátku přišlo divný, ale třeba na nějaký cukání dopředu a dozadu je to super, je to rychlejší než páka, kteoru člověk dal třeba omylem do P, když chtěl rychle zařadit zpátečku. S kvaltem souhlas, sice je tak informace celkem k hovnu v D, ale taky jí prostě radši vidím :D Kde vidím největší posun oproti 3 je ergonomie interiéru. Kolečka na klimu mi trochu chybí, ale zvykl jsem si.
V Passatu jsem nejel ale tyhle světla jsou fakt pecka no. Hlavně pěkně prokývají krajnici kvůli zvěři třeba,
Kterej máš podvozek DCC, normal, sport nebo zvýšenej?
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
 
Příspěvky: 325
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Octavia IV

Příspěvekod řidičBOB » úte 01 pro 15:39

Já si naštěstí zvykat nemusím :-)
Mám DCC normal a přijde mi dosti v pohodě. Takový cestovní, drží i v zatáčce vcelku dlouho, než se trhne; není uskákaný a ani moc soft. Za mne ok.
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 23064
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

PředchozíDalší

Zpět na Škoda a další česká auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník