Cukání v motoru octavia II 1.9 TDI 77 KW

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.

Cukání v motoru octavia II 1.9 TDI 77 KW

Příspěvekod Jarda66 » úte 18 čer 19:48

Dobrý den, mám problém se svým autem, jedná se o Škoda Octavia II 1.9 tdi 77 kw PD rv. 2006, najeto 165 000 km. Při ujetí cca 15-20 kilometrů (a při zahřátí motoru) začne auto v motorové části cukat, většinou když jedu po dálnici cca 130-140km/h a cca 2800-3000 otáčkách a motor občas zdechne->( při vyřazení a dojetí například na křižovatku), za studena je vše v pohodě a auto jede normálně. Chtěl bych se zeptat, zda někdo neměl stejný problém, nebo někdo neví o co jde. Diagnostika ukázala chybu škrtící klapky a špatnou žhavící svíčku. Měnil jsem škrtící klapku, svíčky, vyčistil EGR ventil, vyměnil váhu vzduchu, všechny filtry jsou taky nové, čidlo teploty taky nové. Kontakty na svorkovnicích pročištěné. Vačková hřídel vypadá taky v pohodě. Jediné co mě napadá jsou vstřiky, ale nejde mi do hlavy, že by za studena auto fungovalo normálně. Předem děkuji všem i za názory :)
Jarda66
Spolujezdec
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 18 čer 19:42

Re: Cukání v motoru octavia II 1.9 TDI 77 KW

Příspěvekod jirka87 » úte 18 čer 19:59

kolik to ma doopravdy najeto?
jirka87
Mistr volantu
 
Příspěvky: 525
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Cukání v motoru octavia II 1.9 TDI 77 KW

Příspěvekod Jarda66 » úte 18 čer 20:01

Doopravdy 165 000 kilometrů, poctivě vedená servisní knížka. Cebii jsem si taky dělal vše sedí jak má
Jarda66
Spolujezdec
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 18 čer 19:42

Re: Cukání v motoru octavia II 1.9 TDI 77 KW

Příspěvekod 970ka » úte 18 čer 20:28

Připojit pořádnou diagnostiku se servismanem a projet to až to bude zase dělat.
Carrera S,ex Alpina B4 Biturbo , BMW X 5 3,0 D winter car, Ford Kuga 1,5 EB 2017 wife car, MB SL 320 žehlička summer car,ex Panamera 4S,ex Carrera 4
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
 
Příspěvky: 627
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov

Re: Cukání v motoru octavia II 1.9 TDI 77 KW

Příspěvekod audis » úte 18 čer 20:30

autobaterie je stará? (ano možná příčina)
napětí v palubní síti (měřené např v zapalovači) je trvale nad 14 V bez výpadků? (méně je špatně. Nahodilé poklesy četnost = cukání motoru četnost)
Budu volit ty, kteří navrhují zrušit: bodový systém, daň z nemovitosti, ÚOOH+ČTÚ; minimum dotací; jedna sazba daně z příjmů, méně daní, méně přerozdělování státní moci+peněz, vystoupit z EU, PČR z silnic přesunout na hosp. a násilnou kriminalitu,
audis
Autoškolák
 
Příspěvky: 43
Registrován: pát 21 říj 22:55

Re: Cukání v motoru octavia II 1.9 TDI 77 KW

Příspěvekod Jarda66 » úte 18 čer 20:56

970ka píše:Připojit pořádnou diagnostiku se servismanem a projet to až to bude zase dělat.

Diagnostika byla dělaná v autorizovaném servisu v době kdy auto cukalo, načetlo jim to chybu škrtící klapky a špatnou svíčku- protokol mi dali, akorát chtěli za výměnu těchto dvou věcí 11 tisíc což je pro mě nereálné.
Jarda66
Spolujezdec
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 18 čer 19:42

Re: Cukání v motoru octavia II 1.9 TDI 77 KW

Příspěvekod Jarda66 » úte 18 čer 20:59

audis píše:autobaterie je stará? (ano možná příčina)
napětí v palubní síti (měřené např v zapalovači) je trvale nad 14 V bez výpadků? (méně je špatně. Nahodilé poklesy četnost = cukání motoru četnost)

Popravdě nevím jak je stará baterie, ale za zkoušku to určitě stojí, děkuji za radu :)
Jarda66
Spolujezdec
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 18 čer 19:42


Zpět na Škoda a další česká auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků