Fabia I 2.0mpi 85kW

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.

Fabia I 2.0mpi 85kW

Příspěvekod Thom » pon 01 dub 13:20

Zdravím, Mám Škodu Fabii I 2.0 mpi 85kW hatchback r.v. 2006. Najeto 134 tisíc km. Potřebuji poradit, už jsem zoufalý. Auto po nastartování někdy ihned chcípne. Třeba i 10x po sobě. Otáčky vylítnou na 2000, pak klesnou a dole se to "dusí" a chcípe. Třeba napodesáté to nakonec jede. Je jedno jestli je zima nebo teplo, děje se to čím dál častěji. Také se mi stává, že auto chcípne i na pětku v 85km/h. Zničeho nic prostě vypne motor. Taky se stává, že auto při jízdě začne škubat. Auto bylo několikrát na diagnostice - podle toho vyměněna váha vzduchu a čidlo kliky. Také jsem koupil novou baterii. Vyměněno čidlo tlaku nebo teploty, teď si nejsem jistý co přesně to bylo. Zkontrolovali jsme i čerpadlo, je čisté. V nádrži není bordel. Dříve jsem tankoval natural 95 a v poslední době pouze Vervu 100. Auto nutě potřebuji každý den do práce. Pokud někdo máte nějaké zkušenosti, prosím, poraďte. Auto je ve velmi dobrém stavu, je z německa a bylo pravidelně servisováno přímo ve Škodě v DE. Předem díky všem za odpovědi.
Naposledy upravil Thom dne pon 01 dub 13:37, celkově upraveno 1
Thom
Spolujezdec
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 01 dub 13:08

Re: FabiaI 2.0mpi 85kW

Příspěvekod Stepan » pon 01 dub 13:26

vstřiky?
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 2880
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: FabiaI 2.0mpi 85kW

Příspěvekod Thom » pon 01 dub 13:35

To jediné mě ještě napadá zkusit, ale nejdřív jsem chtěl slyšet názory a zkušenosti, protože za poslední dva měsíce jsem do auta vrazil hodně peněz a nic nepomohlo.
Thom
Spolujezdec
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 01 dub 13:08

Re: Fabia I 2.0mpi 85kW

Příspěvekod Thom » pon 01 dub 13:46

Ještě si vzpomínám, že na začátku diagnostika hlásila, že směs ve válci 1 je příliš chudá.
Thom
Spolujezdec
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 01 dub 13:08

Re: Fabia I 2.0mpi 85kW

Příspěvekod jirka87 » pon 01 dub 21:10

Takhle presne se kamosovi chovalo auto s jednobodem,kdyz bylo to vstrikovani v prdeli.

Poradne pitome je,ze tento motor se ani v ramci koncernu nikam moc nedaval. Pamatuju asi jen Octa,Prasat, Sharan. Tim chci rict,ze nalezt nekde na vrakovisti cely vrsek (sani,klapku,vstriky) pujde blbe.

pro zacatek bych vycistil skrtici klapku,ale to nebude zrejme duvod toho skubani a spatnych startu. Mozna tak cidlo polohy skrtici klapky leda jeste

POKUD bys dale pokracoval takto,je lepsi koupit druhou fabku s 1.4i treba mirne pocuchanou a prehazet si dily. Bude to nejlevnejsi oprava tveho auta
jirka87
Pan Řidič
 
Příspěvky: 302
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Fabia I 2.0mpi 85kW

Příspěvekod Thom » úte 02 dub 11:21

Na pátek mam domluvenou výměnu kabelů ke svíčkám, prý se stává, že odcházejí a pak auto zlobí, rovnou se vymění i svíčky. A proměří mi vstřiky. Tak uvidíme.. snad se konečně najde závada.
Thom
Spolujezdec
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 01 dub 13:08

Re: Fabia I 2.0mpi 85kW

Příspěvekod SamotZdeny » sob 13 dub 14:33

Ahoj.
U jednoho auta to dělal nalomený kabel od rozdělovače.
Ale u druhého odcházel počítač.
Někdy to zhaslo po startu,někdy ne.Několikrát i za jízdy,ale nastartovat to šlo.
Pak to jelo čím dál hůře,pak už jen na určitou polohu pedálu plynu.Přidat více,nebo méně,tak se to dusilo.
Při zaplém klíčku,když jsem hledal závadu, jsem všiml,že se čerpadlo paliva točí pořád,i bez chodu motoru.
Když jsem zkusil nastartovat,motor se pootočil,a zasekl.
Válce byly plné benzínu.Ř.J.nefungovala,a zůstaly potevřené vstřiky hned po zapnutí klíčku.
jirka87 : tenhle motor je čtyřbod.
SamotZdeny
Spolujezdec
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: Fabia I 2.0mpi 85kW

Příspěvekod Thom » úte 23 dub 15:11

Tak..auto bylo pečlivě zkontrolováno šikovným mechanikem. Vyměněny žhavící svíčky včetně kabelů. Nastavena a vyčištěna škrtící klapka, zkontrolována kabeláž, proměřeny vstřiky, vyjmuty a vyčištěny veškeré kostry. Co šlo vyndat, zkontrolovat a pročistit, to se udělalo. Závada nebyla nalezena a mechanikovi se po dobu 5 dnů testování ani neprojevila. Mě poté auto jezdilo dva týdny v pořádku, myslel jsem si, že je po problému. Bohužel auto dva dny nazpět znovu 2x chcíplo hned po startu motoru. Pak jelo 2 dny v pohodě a dnes opět chcíplo i za jízdy po ujetí zhruba 25km a pak mi to chcíplo asi 7x, než motor zůstal nastartovaný a já mohl odject. Nevím už co s tím..první a třetí vstřikovač je prý trochu horší, ale je to prý ještě v normě. Ten mechanik tam měl octavku se stejnym motorem a porovnával s ní veškeré naměřené hodnoty. Teď nevím jak zjistím, že odchází počítač.. nebo že by to dělaly ty vstřikovače..to by mi ale řekl, kdyby byly špatné.
Thom
Spolujezdec
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 01 dub 13:08

Re: Fabia I 2.0mpi 85kW

Příspěvekod SamotZdeny » úte 23 dub 16:07

Ahoj.
Měnil Zapalovací svíčky,ne žhavící...
Toto jsou nejhorší závady,kdy to dělá prob jen někdy,a ještě se nedá vypozorovat,co na to má vliv.
Vstřiky to nebudou,aspoň ne jako hlavní závada.Vyjímečně přestane fungovat jeden,ale ne všechny čtyři.
I na dva vstřiky motor nastartuješ,sice špatně,ale jde to,a rozhodně by nezhasl za jízdy.
Jedině zkusit někde sehnat Ř.J.,a vyměnit.
Nepsal jsi,že mechanik má Koktu se stejným motorem? :))
P.S. Co snímač vačkové/klikové hřídele?
SamotZdeny
Spolujezdec
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: Fabia I 2.0mpi 85kW

Příspěvekod Thom » stř 24 dub 08:05

Snímač klikové hřídele je nový vyměněný. A snímač vačky je ok. Když se bavíme o řídící jednotce, která přesně je tím myšlena? co jsem pochopil, tak auto má prý více řídících jednotek, pokud se nemýlím..
Thom
Spolujezdec
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 01 dub 13:08

Další

Zpět na Škoda a další česká auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků