Stránka 4 z 9

Re: Scala

Napsal: pon 06 kvě 11:35
od AntiRadary.cz
Lachende Bestien píše:Sofistikovanost skryté manipulace je na takové úrovni, že vytvořit si "armády" mládežníků, přesvědčených o tom, že demonstrují a prosazují "své" a "správné" ideje, je čím dál jednodušší.
Pravdu díš! Nikdy jsem si nemyslel, že je to tak snadné a v takovém měřítku, dokud jsem se s tím nesetkal osobně, viz. můj podpis. A ani se nejednalo o mládežníky ...

Re: Scala

Napsal: pon 06 kvě 13:32
od řidičBOB
LB: manipulovat masy uměl kde-kdo a ani k tomu nepotřeboval internet nebo mobil. Od Hitlera, přes rodinu Kimů, až po každou reklamu...
Nevěřím, že představitelé automobilek věří v to, co dnes vyrábí a kam se to celé ubírá. Dokonce nevěřím ani tomu, že tomu věří někdo v EU. To je totiž klasický korporát, kde pacují tisíce lidi naprosto zbytečně. A aby si toho náhodou někdo nevšiml, musí vykazovat činnost. A když nejsou “myslitelé”, tak alespoň musí bylt vidět a tak prosazují hovadské nápady jiných. Nic víc bych za tím nehledal.

Re: Scala

Napsal: čtv 09 kvě 21:49
od abgx1
Tak, scala ma vraj pozastavenu produkciu

Re: Scala

Napsal: pát 10 kvě 10:07
od _sulcik_
Já nevím co se tu pořád brečí na 3 válce, velký motory nikdo nekupuje a tak výrobce nabízí to, co lidi kupujou. Řekněte mi kdy naposled byla velká atmosféra nějakej prodejní úspěch? Většině lidí je stejně jedno co mají pod kapotou, dokud to nějak jede a má to slušnou spotřebu.

Re: Scala

Napsal: pát 10 kvě 11:13
od ctrl_j
Ja bych to nazval vrteti psem, protoze skladba nabidky byla/je takova, ze ten vetsi motor stoji takovej priplatek, ze si to kazdy rozmysli. Nazorne si to muzem predvest na predchudci Scaly, Rapidu.

Kdo si asi koupil tu 1.4, kdyz byla podminena DSG (+50000) a nikdy se samozrejme neocitne v zadne akcni vybave. Ta progresivni cenotvorba proste tu statisticky vyznamnou skupinu zakazniku vzdycky dotlaci k tomu kupovat „zlaty stred“.
Takze po tech silnicich proste budou jezdit 1.2 63kW a 1.6 66kW ambition, o tom jsem proste presvedcen.
No a dneska se to jenom o rad posune - do stredu prijde 1.0 85kW (1.5 jde aktualne poridit zas jen s DSG a nejvyssi vybavou) a naftova 1.6.

Takze ne, nemas pravdu, lidi kupovali ctyrvalcove 1.2 jako zbesili, ale nejsou a nebudou. To co se kupuje rozhodne vyrobce. Progresivni cenotvorbou. Jen velmi mala skupina lidi je vuci tomu imunni.

Re: Scala

Napsal: pát 10 kvě 11:25
od _sulcik_
Určitě máš pravdu v tom, že by si to nějaké zákazníky našlo a automobilky samozřejmě primárně myslí na svoje zisky. Ale já to ale myslel obecně. Proč když 4 válec nenabízí škoda, nekoupí si lid něco jiného.
Jo k těmhle kombinacím, pouze AT k silnějšímu motoru. toho teď bude víc, protože pokud se nepletu, tak podle emisních norem se teď musí homologovat každá kombinace motoru, převodovky, klimatizace, zástěrek, pštrosa, satelitu, píč*vin, takže dostupných kominace bude čím dál míň a budou se vyrábět pouze kombinace co se vyplatí.
Ale znovu se vrátím třeba k mému oblíbenému případu první fabie. Proč tady jezdí tuny HTP, které byli už od výroby nahovno motor, když byly dostupné 4 válce, a takto by se dalo pokračovat dál.
Pravda bude asi někde mezi, ale musíš se podívat na svět taky z pohledu lidí, pro které je auto věc a takových lidí je rozhodně množství větší než malé.

Re: Scala

Napsal: pát 10 kvě 11:37
od lampa
Presne tak. Drive byly v golfu petivalce, sestivalce, v passatu dokonce V8, ale stejne všichni kupovali ctyrvalce.

Re: Scala

Napsal: pát 10 kvě 12:18
od TomZ
_sulcik_ píše:Řekněte mi kdy naposled byla velká atmosféra nějakej prodejní úspěch?
2.5 benzin v Mazde 6 se prodava docela dost, snad nejvic ze vsech motoru daneho auta.

Re: Scala

Napsal: pát 10 kvě 12:53
od řidičBOB
Taky je to asi jediný použitelný...

Re: Scala

Napsal: pát 10 kvě 13:04
od janjan
nevím jestli velkou atmosférou bylo myšleno zrovna 2.5 R4 :-?