Stránka 2 z 2

Re: Fabia 1 HTP 1.2 40Kw

Napsal: čtv 30 lis 19:41
od mattonecz
ne to neni nutný, stačí těch 15, to bys to musel trápit každej den na dálnici

Re: Fabia 1 HTP 1.2 40Kw

Napsal: čtv 30 lis 19:52
od fabia1_cz
Super :)

moc oběma děkuji za odpovědi.

Re: Fabia 1 HTP 1.2 40Kw

Napsal: pát 02 srp 12:58
od ERTEZET
ak tam mas vhodny olej tak by som sa nebal s tym ist na dialnicu..s 10w-40 by som moc po dialnici casto nechodil..predsa ten olej tak nemaze ako napr. 5w-50.

Re: Fabia 1 HTP 1.2 40Kw

Napsal: pát 02 srp 21:01
od spooon
holt je to závodní náčiní, tak to potřebuje i závodní olej, aby se to na dálnici neuškvařilo :-D

Re: Fabia 1 HTP 1.2 40Kw

Napsal: ned 04 srp 09:27
od SamotZdeny
Ahoj.Jak už bylo zmíněno,tento trhač asfaltu trpí na přehřívání oleje od katu ,bo hlavní mazací kanál je hned vedle.
Při větší zátěži se doporučuje omotat svody i s katem termopáskou.Výrazně se sníží tepelná zátěž oleje.
A pokud ten motůrek má více najeto,zkontrolovat napínák rozvodového řetězu.To je další slabé místo.

Re: Fabia 1 HTP 1.2 40Kw

Napsal: ned 04 srp 16:31
od Lachende Bestien
Je skoro obdivuhodné, jak se ynženýrům z VW/Schade podařilo dostat z objemu 1.2 výkon jen 40 kw a konstrukční nedomyšleností způsobovat mj. přehřívání oleje při delší jízdě. :ymapplause: :ymsick:
Jinak na delší cesty po Chechlandu - obzvláště zmiňovaná trasa OV-Prag - je vhodnější vlak, kde až na výjimky poskytují vyšší kvalitu služeb za nižší ceny soukromí dopravci - ČD dotované z daní to mají u prdele. Cestovat po zdejších dálnicích při jejich kvalitě a efektivitě na státní cecek přisátých firem zabývajících se jejich údržbou celkem zavání masochismem. :-h