Re: Karoq
Napsal: sob 09 úno 22:10
Jo tak to s tím poskakováním aut s motorem 1.5 TSI je hodně vážné .
Volkswagen uznává problém s motorem 1,5 TSI Evo
Volkswagen uvedl, že si je vědom případné chyby svého benzinového motoru o objemu 1,5 litru - a nevylučuje případné stažení z trhu, které by mohlo postihnout tisíce vozů ve Velké Británii.
1.5-litrový benzinový motor TSI Evo debutoval v roce 2017 v Golfu a nyní je v prodeji v celém sortimentu jako náhrada starého turbodmychadla o objemu 1,4 litru. V současné době je k dispozici v modelech Golf, T-Roc a Arteon a dalších vozidel skupiny Volkswagen.
Společnost HonestJohn.co.uk kontaktovala společnost Volkswagen poté, co čtenář oznámil, že jeho příručka T-Roc 1.5 vyvinula "chladné" pocity při studeném počasí - něco, co jsme také zažili v našem dlouhodobém testovacím automobilu SEAT Arona .
Ve vyjádření společnosti Volkswagen v Německu společnost uvedla: "Společnost Volkswagen si je vědoma zpráv od zákazníků, kteří si stěžují, že některé vozy vybavené 1,5 litrovým motorem TSI Evo s manuální převodovkou mohou být v chladné fázi mírně váhavé.
"V současné době vyvíjíme řešení, které zabraňuje těmto vzácným účinkům v postižených vozidlech."
Když se rozhodlo, zda by to mohlo vést k odvolání všech 1,5-litrových Volkswagens ve Velké Británii, řekl mluvčí, že nemají "žádné další informace, které by mohly přidat k prohlášení v této fázi".
Při uvedení motoru o objemu 1,5 litru zkontroloval Volkswagen trend snižování, když nahradil čtyřválcový motor o objemu 125 kW 1,4 a 1,5 čtyřválce s výkonem 150 koní. Cílem tohoto kroku bylo zlepšit výkonnost a zajistit lepší spotřebu paliva v reálném světě.
Volkswagen uznává problém s motorem 1,5 TSI Evo
Volkswagen uvedl, že si je vědom případné chyby svého benzinového motoru o objemu 1,5 litru - a nevylučuje případné stažení z trhu, které by mohlo postihnout tisíce vozů ve Velké Británii.
1.5-litrový benzinový motor TSI Evo debutoval v roce 2017 v Golfu a nyní je v prodeji v celém sortimentu jako náhrada starého turbodmychadla o objemu 1,4 litru. V současné době je k dispozici v modelech Golf, T-Roc a Arteon a dalších vozidel skupiny Volkswagen.
Společnost HonestJohn.co.uk kontaktovala společnost Volkswagen poté, co čtenář oznámil, že jeho příručka T-Roc 1.5 vyvinula "chladné" pocity při studeném počasí - něco, co jsme také zažili v našem dlouhodobém testovacím automobilu SEAT Arona .
Ve vyjádření společnosti Volkswagen v Německu společnost uvedla: "Společnost Volkswagen si je vědoma zpráv od zákazníků, kteří si stěžují, že některé vozy vybavené 1,5 litrovým motorem TSI Evo s manuální převodovkou mohou být v chladné fázi mírně váhavé.
"V současné době vyvíjíme řešení, které zabraňuje těmto vzácným účinkům v postižených vozidlech."
Když se rozhodlo, zda by to mohlo vést k odvolání všech 1,5-litrových Volkswagens ve Velké Británii, řekl mluvčí, že nemají "žádné další informace, které by mohly přidat k prohlášení v této fázi".
Při uvedení motoru o objemu 1,5 litru zkontroloval Volkswagen trend snižování, když nahradil čtyřválcový motor o objemu 125 kW 1,4 a 1,5 čtyřválce s výkonem 150 koní. Cílem tohoto kroku bylo zlepšit výkonnost a zajistit lepší spotřebu paliva v reálném světě.