Kodiaq

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Kodiaq

Příspěvek od Stepan »

Nám jednou kola spadla i z felicie. A ta 130 uměla jenom v klesání =))
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jerry
Letec
Příspěvky: 3345
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Kodiaq

Příspěvek od jerry »

2.0 TSI má hodně proměnlivou spotřebu. V O3 RS se s ním dá i pod 7, ale taky klidně dost přes 10. Podle jak se mu šlape na krk. SUV, kola či rakev na střeše hodně zvedají spotřebu. O Koďáka odhaduju při 130 po dálnici s kolama na střeše a na zadním nosiči (i tam zvedají spotřebu) kolem 12. Jsem zvědav, o kolik se pletu?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Kodiaq

Příspěvek od mmira »

ale taky klidne dost pres.... 20, jsi chtel rict, ne?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
jerry
Letec
Příspěvky: 3345
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Kodiaq

Příspěvek od jerry »

U okty RS už by to byl dost extrém, ale koďák naloženej, s rakví a pod plným plynem, proč ne :D Kámoš měl jednou z prvních X5 s atmo šestiválcem, s koly na střeše spěchal na Gardu kolem 160-180 a jel za 18 litrů. To je jedna ze stinných stránek SUV. Já tedy nenašel žádné světlé, ale proti gustu žádný dišputát ;)
Naposledy upravil(a) jerry dne pát 24 bře 15:05, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Kodiaq

Příspěvek od Stepan »

Měl jsem chvilku půjčenou RS230 DSG a nemyslím si, že spotřeba přes 20 by byl nějaký extrém...Teda extrém to je, nicméně snadno dosažitelný...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jerry
Letec
Příspěvky: 3345
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Kodiaq

Příspěvek od jerry »

Ale tady se bavíme o cestě na kola či lyže po dálnici. Dlouhodobě víc jak 160-180 nepojedeš, ne že by to kola na střeše nedala, ale kvůli nesnesitelnému hukotu. Ale v těchto podmínkách ten koďák daleko od 20 nebude, s oktou rs jsem tak jel za 12,5.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27041
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Kodiaq

Příspěvek od řidičBOB »

Něco málo z hlubších dojmů z KArdiaqa:
Prvně bych chtěl říct, že si na ten prapodivný podvozek začínám lehce zvykat. K jeho prospěchu je fakt, že zpětná vazba tam je a člověk tak tuší, co se pod koly děje. Navíc je přesný a poslouchá pokyny, které řidič volantem, plynem a brzdou, uděluje. To je vcelku velmi pozitivní zjištění.
Osobně mám trochu problém s posezem - i v tomto typu auta by sedadlo řidiče mohlo být krapet níž. Proč? Protože když mám vytaženou loketku, tak ruka má velmi nepřirozenou polohu k voliči převodovky - zápěstí musím mít ohlé dolů, což není podle mne typická poloha. A také zakrývá dva "držáky" nápojů menších rozměrů.
2017-06-03 13.20.37 (kopie).jpg
Když tu loketku zasunu, tak neplní moc svou fci a navíc odhaluje nevzhledné přihrádky. Na druhou stranu musím pochválit zdířku pro krytku 12V zásuvku, která se nemusí bůchvíkde válet po autě a už nikdy nebýt k nalezení :-) Ten pohled na ty přihrádky je opravdu frustrující...když se podívám do ceníku, za kolik tohle konkrétní auto bylo.
2017-06-03 13.20.47 (kopie).jpg
Podobný problém, na pohled s ohyzdným a na dotek s hnusným materiálem, mám u madla dveří. Fakt je tohle nutné u auta za skoro 1.2mio?!! Podle mne není...ale ve Š-A mají asi jiný názor a "lepší" materiál si asi nechávají pro verze LK a RS. Ale alespoň v příplatkové výbavě bych něco méně nechutného očekával a rád si za to připlatil.
2017-06-03 13.20.08 (kopie).jpg
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27041
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Kodiaq

Příspěvek od řidičBOB »

Abych nebyl jenom negativní - musím hodně pochválit rozlišení a ponechání hlavních tlačítek na displeji té věci, která vyžaduje dotyky v rukavičkách. Zaprasení dotykové plochy je fakt enormní po pár dotecích. Ale ona tlačítka, kdy se jednotlivé fce nemusí lovit někde v podmenu (jako u nových systému VW), je k nezaplacení. To si do auta raději pořídím hadřík a budu to furt šůrovat než to, co je ve VW. Dokonce se mi povedlo zprovoznit i Škoda Connect. LTE je už jenom jako plusový bonus!
2017-06-03 10.34.23-1 (kopie).jpg
Co je ale vážně neodpustitelné, je hudební projev systému CANTON :-( Tohle je opravdu největší fail, který v tom autě je. Dlouho jsem hledal výraz, kterýb bych to počastoval a našel jsem - je to jalové. Nebudu to srovnávat třeba s BOSE v Audi nebo DYNAUDIO ve VW, protože to prostě a jednoduše nejde. V jakémkoliv režimu a nastavení, to hrajě divně...divně zle. Bohužel to člověk musí trpět, protože když to dá režimu OFF, tak zase poslouchá dunění - což je ještě horší.
Je ale fakt, že při nějaké ustálené rychlosti ten hluk motoru není tak hrozný, řekl bych, že snad ani není slyšet. Ale rozjezdy jsou teda peklo...vrrr..jedna...vrrr...dva...vr...tři %-(
2017-06-02 20.06.59 (kopie).jpg
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Kodiaq

Příspěvek od Dix »

Scout bude od 36KT/17 a a L&K by měla být od 45KT/17.
Bez bodů
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Kodiaq

Příspěvek od Dallen »

Grafika těch budíků je síla
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět