Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Chlopi, prosím o radu nebo spíš vodítko, po čom sa dívat...
Skautík 1,8TSI - MR2010 (v létě uplynuly 2roky záruky), QG1 (30kkm)
1. interval (0 až 28kkm) = dolití 1 litr oleje
2. interval (28 až 55kkm) = dolití zase asi 1 litr oleje
3 interval ( 55kkm až aktuálně 65kkm, tj. najeto 10kkm) = už to sežralo 3,5litru....
Po čom sa dívat? Motor je zvrchu i zespoda (a vůbec ze všech stran) "suchý"....
Skautík 1,8TSI - MR2010 (v létě uplynuly 2roky záruky), QG1 (30kkm)
1. interval (0 až 28kkm) = dolití 1 litr oleje
2. interval (28 až 55kkm) = dolití zase asi 1 litr oleje
3 interval ( 55kkm až aktuálně 65kkm, tj. najeto 10kkm) = už to sežralo 3,5litru....
Po čom sa dívat? Motor je zvrchu i zespoda (a vůbec ze všech stran) "suchý"....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Pravda vyděsí
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
tak dík, no... 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
ne, fčíl vážně- do značkovýho servisu, kam s tím jezdíme (anení to Auto Lukáš) sem a volal a kuknou sa na to....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
To není chyba, ale vlastnost!pavproch píše:Chlopi, prosím o radu nebo spíš vodítko, po čom sa dívat...
Skautík 1,8TSI - MR2010 (v létě uplynuly 2roky záruky), QG1 (30kkm)
1. interval (0 až 28kkm) = dolití 1 litr oleje
2. interval (28 až 55kkm) = dolití zase asi 1 litr oleje
3 interval ( 55kkm až aktuálně 65kkm, tj. najeto 10kkm) = už to sežralo 3,5litru....
Po čom sa dívat? Motor je zvrchu i zespoda (a vůbec ze všech stran) "suchý"....
Něco podobného se nám stalo na HTPčku, ano jiný motor, já vím, ale princip bude zřejmě stejný.
Z ničeho nic nám začalo žrát olej jako divé, mezi výměnou sem dolil asi 3l oleje. Vzal jsem to tedy do servisu, na všechny otázky technikoj po pravdě odpověděl, načež jsem se dověděl, že je to vlastně v normě. Že výrobce udává, pokud auto žere do x litrů oleje mezi výměnou, tak je to naprosto normální, a nám nezbývá nic jiného, než to dolívat.
Takže asi tak..
2.0i 107kW
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
jo, o tm předpisu VW (0,6litru na 1000 km!!!!) vím
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
No vidíš to, takež ej to ještě v normě

Ne vážne, tehdy sem tam i HTPčko nechal na důkladnou kontrolu a nezjistili nic, prostě je to vlastnost, auto se trochu rozežralo oleje, a nám nezbývalo nic jiného, než to sledovat a dolívat...


Ne vážne, tehdy sem tam i HTPčko nechal na důkladnou kontrolu a nezjistili nic, prostě je to vlastnost, auto se trochu rozežralo oleje, a nám nezbývalo nic jiného, než to sledovat a dolívat...
2.0i 107kW
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
turbo? ide to normalne?
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
jo, žádný čoud, žádná změna ve spotřebě/výkonu/pravidelnosti chodu/pocitu z jízdy
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28600
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
já už jsem vystřídal dva servisy (a jeden motor) a momentálně to žere tak litr na 3000 km. Nikdo si s tím neví rady...
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW