2.0 TDI 103kw - různé verze

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

2.0 TDI 103kw - různé verze

Příspěvek od Deli »

Dostal jsem za úkol zjisti, jak přesně to bylo s 2.0 TDI 103kw v Octě. Konkrétně jde o 4x4, resp. o Scouta :)
Vím, že se toho dělalo víc - 16V/8V atd. a že něco byl větší průser a tak. Jde to nějak jednoduše vyloučit třeba r.v.? Že Scout od 2010+ je cajk atd.
Jo a pro mě to auto neni :D
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze

Příspěvek od pavproch »

obecně průser byly PD motory BKE a myslím i BKD, ale ročník 2010 by už snad měl mít CR a ten by měl být už fklidu... zkus forum na skodahome.cz
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Noldo
Řidič začátečník
Příspěvky: 150
Registrován: čtv 01 bře 18:45

Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze

Příspěvek od Noldo »

103 kw verzia bola 8V a praskali jej hlavy, a problémy zo vstrekami. 125 kw je 16V praskanie hláv iba zo začiatku a rovnaké problémy zo vstrekami, montovali sa menej často je napr. v diezlovej Rske alebo Audi A4).
Máme doma A4 S-line z 125kw. (vyrobené 12/2007) A už sa menili vstreky ale inak asi najlepší pomer výkon-spotreba. 125 kw ide citelne lepšie ako 103 a jazdí kombinovanou na limitoch za 6l)
CR je naozaj až od roku 2010 ? U Audi je už od 2008. Nejaká várka CR mala problémy zo vstrekami ale to bolo uplne na začiatku.
2010 Scout bude už určite v pohode, okrem toho že tomu že je to náchylné na nekvalitnú naftu (To ale všetky CR).
+ Klasický problém DSG prevodovka, ktorej životnosť je velmi neistá. Manuál mal kedysi kratšiu prevodovku a vyššiu spotrebu ako fwd. Či je iný prevodový pomer aj teraz neviem.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze

Příspěvek od pavproch »

Dix by to moh vědět úplně přesně od kdy se do oftáky dává 2.0 TDI CR 103kW... ;)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze

Příspěvek od Deli »

Já jsem vygooglil tohle:
45 KT/10
- náběh výroby Octavia Combi 4x4/Combi SCOUT 2.0 TDI CR 103 kW 6AP
Takže pokud to bude CR, tak už je ten motor, v rámci dnešních poměrů, v pohodě? :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze

Příspěvek od pavproch »

imho jo, známej má chrochtáka skauta od asi III/2011 a bez sebemenšího problema
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze

Příspěvek od bitmap »

Noldo: 103kW byly 8V i 16V, 125kW pouze 16V, vstriky odchazely pouze Siemens PPD, ve Skodovkach jen na 125kW verzich, Audi a VW i na 103kW verzich (103kW ve skodovkach mely pouze Bosch PD).
Pricne ulozene motory nemaji vyvazovaky, takze neni treba se bat selhavani jejich pohonu nebo pohonu olejoveho cerpadla. Celkove nejlepsi volba je je asi 8V dvoulitr libovolneho rocniku, ty jsou ovsem pouze s DPF, 16V verze uz jsou Ok od MY2008, kdy se zacaly v Nemecku delat "C" revize hlav, ktere uz nemaji problemy s praskanim.
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze

Příspěvek od Deli »

Ouk, takže vlastně od MY2008 (který začíná někdy ve 2007, je to tak?), už to bude ok... Díky :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Odpovědět