Dostal jsem za úkol zjisti, jak přesně to bylo s 2.0 TDI 103kw v Octě. Konkrétně jde o 4x4, resp. o Scouta
Vím, že se toho dělalo víc - 16V/8V atd. a že něco byl větší průser a tak. Jde to nějak jednoduše vyloučit třeba r.v.? Že Scout od 2010+ je cajk atd.
Jo a pro mě to auto neni
2.0 TDI 103kw - různé verze
2.0 TDI 103kw - různé verze
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze
obecně průser byly PD motory BKE a myslím i BKD, ale ročník 2010 by už snad měl mít CR a ten by měl být už fklidu... zkus forum na skodahome.cz
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze
103 kw verzia bola 8V a praskali jej hlavy, a problémy zo vstrekami. 125 kw je 16V praskanie hláv iba zo začiatku a rovnaké problémy zo vstrekami, montovali sa menej často je napr. v diezlovej Rske alebo Audi A4).
Máme doma A4 S-line z 125kw. (vyrobené 12/2007) A už sa menili vstreky ale inak asi najlepší pomer výkon-spotreba. 125 kw ide citelne lepšie ako 103 a jazdí kombinovanou na limitoch za 6l)
CR je naozaj až od roku 2010 ? U Audi je už od 2008. Nejaká várka CR mala problémy zo vstrekami ale to bolo uplne na začiatku.
2010 Scout bude už určite v pohode, okrem toho že tomu že je to náchylné na nekvalitnú naftu (To ale všetky CR).
+ Klasický problém DSG prevodovka, ktorej životnosť je velmi neistá. Manuál mal kedysi kratšiu prevodovku a vyššiu spotrebu ako fwd. Či je iný prevodový pomer aj teraz neviem.
Máme doma A4 S-line z 125kw. (vyrobené 12/2007) A už sa menili vstreky ale inak asi najlepší pomer výkon-spotreba. 125 kw ide citelne lepšie ako 103 a jazdí kombinovanou na limitoch za 6l)
CR je naozaj až od roku 2010 ? U Audi je už od 2008. Nejaká várka CR mala problémy zo vstrekami ale to bolo uplne na začiatku.
2010 Scout bude už určite v pohode, okrem toho že tomu že je to náchylné na nekvalitnú naftu (To ale všetky CR).
+ Klasický problém DSG prevodovka, ktorej životnosť je velmi neistá. Manuál mal kedysi kratšiu prevodovku a vyššiu spotrebu ako fwd. Či je iný prevodový pomer aj teraz neviem.
Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze
Dix by to moh vědět úplně přesně od kdy se do oftáky dává 2.0 TDI CR 103kW...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze
Já jsem vygooglil tohle:
Takže pokud to bude CR, tak už je ten motor, v rámci dnešních poměrů, v pohodě?45 KT/10
- náběh výroby Octavia Combi 4x4/Combi SCOUT 2.0 TDI CR 103 kW 6AP
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze
imho jo, známej má chrochtáka skauta od asi III/2011 a bez sebemenšího problema
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze
Noldo: 103kW byly 8V i 16V, 125kW pouze 16V, vstriky odchazely pouze Siemens PPD, ve Skodovkach jen na 125kW verzich, Audi a VW i na 103kW verzich (103kW ve skodovkach mely pouze Bosch PD).
Pricne ulozene motory nemaji vyvazovaky, takze neni treba se bat selhavani jejich pohonu nebo pohonu olejoveho cerpadla. Celkove nejlepsi volba je je asi 8V dvoulitr libovolneho rocniku, ty jsou ovsem pouze s DPF, 16V verze uz jsou Ok od MY2008, kdy se zacaly v Nemecku delat "C" revize hlav, ktere uz nemaji problemy s praskanim.
Pricne ulozene motory nemaji vyvazovaky, takze neni treba se bat selhavani jejich pohonu nebo pohonu olejoveho cerpadla. Celkove nejlepsi volba je je asi 8V dvoulitr libovolneho rocniku, ty jsou ovsem pouze s DPF, 16V verze uz jsou Ok od MY2008, kdy se zacaly v Nemecku delat "C" revize hlav, ktere uz nemaji problemy s praskanim.
Re: 2.0 TDI 103kw - různé verze
Ouk, takže vlastně od MY2008 (který začíná někdy ve 2007, je to tak?), už to bude ok... Díky
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!