Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
Přemejšlím nad touhle ojetinou, cena cca 150 - 250 tisíc, jenže jakej motor? Spíš bych radši benzín. Jsou nějaké argumenty proti?
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5590
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
Myslim, ze odbornik ti tu na to bude Pavproch No za mna by to vyhral 2,0 FSI, iked asi najlepsia moznost by bola 1,8 TSI...
Tych 105kobyl z dehtu mi pride fakt malo, hlavne ak so sebou taham dalsich cca 100kilo...to by mi musela spotreba byt az na prvom mieste...a ten "sexy" zvuk
Tych 105kobyl z dehtu mi pride fakt malo, hlavne ak so sebou taham dalsich cca 100kilo...to by mi musela spotreba byt az na prvom mieste...a ten "sexy" zvuk
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
A jaký jsou tak normální spotřeby u těhle motorů? Šestá rychlost u 4x4 hraje nějakou roli?
- Mattbaylesa
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon 09 led 22:11
Re: Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
S dvoulitrem fsi mam par zkusenosti. Nenapadají mě žádná negativa. Spotřeba u předokolky kolem 7,5 dá se i za 5 i za 12, tech 7,5 je pri normalni jizde dle pravidel. Zvuk, linearita prubehu vykonu, spolehlivost, výkon, vše je podle mě velmi dobre. Trochu vrnel spojkovy pedal, ale to dela pry u vetsiny octavek.
Naposledy upravil(a) Mattbaylesa dne ned 22 dub 13:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
1.9TDI má hrozně krátkou převodovku
Re: Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
@snow: tak trochu, no..... s Oct. II 1:9TDi 77kW 4x4 preface sem nalítal asi čtvrtmilionu kilometrů (je stále ve firmě, fčíl má na tachu asi 300kkm), kromě toho mám ve firmě ještě dvě 1.6CRD 4x4 poface a jednoho skautíka 1.8TSI , taky poface... 2.0FSI ale neznám...
a) haldex 2 (preface) je sice fajn, ale Haldex4 (poface) je funkčně mnohem lepší
b) 1.9TDi nemá až tak krátkou předovovku: 140+tacho na šestku = 3000toček.... narozdíl od 1.6CRD má dole strašnej kopanec a pak umře... a je to "dunihlav"
c) 1.8TSI je na poměry VW "ubermotor"
d) spotřeby: skautík 7.5 až 9 dlouhodobá (když jsem s ním jezdil já, tak 9), 1.9TDI 6.3, 1.6CRD 5.7 až 6
tožtaknějak, no...
a) haldex 2 (preface) je sice fajn, ale Haldex4 (poface) je funkčně mnohem lepší
b) 1.9TDi nemá až tak krátkou předovovku: 140+tacho na šestku = 3000toček.... narozdíl od 1.6CRD má dole strašnej kopanec a pak umře... a je to "dunihlav"
c) 1.8TSI je na poměry VW "ubermotor"
d) spotřeby: skautík 7.5 až 9 dlouhodobá (když jsem s ním jezdil já, tak 9), 1.9TDI 6.3, 1.6CRD 5.7 až 6
tožtaknějak, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
Díky za info. Ten předFL Haldex má nějaký problémy, jako když se jede pila v zatáčkách (jo vim s oktávkou, no co ), poFL je dalších 100k navíc :/
Re: Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
H2 má na kluzkém (hlavně hlubokém sněhu) o dost horší trakci
při běžné jízdě na suchém asfaltu mezi H2 a H4 v zatáčce rozdíl nepoznáš, na kluzkém je malý rozdíl v chování (ve prospěch H4) postřehnutelný jen při vypnutém ESP (Oct. má ESP nastaveno tak citlivě, že nedovolí ani náznak jakéhokoli driftu či jízdy dveřma napřed)
při běžné jízdě na suchém asfaltu mezi H2 a H4 v zatáčce rozdíl nepoznáš, na kluzkém je malý rozdíl v chování (ve prospěch H4) postřehnutelný jen při vypnutém ESP (Oct. má ESP nastaveno tak citlivě, že nedovolí ani náznak jakéhokoli driftu či jízdy dveřma napřed)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
To jde vyřešit vytaženou pojistkou? Jestli ne tak není důvod pro čtyřkolku
Re: Octavia II 4x4 1.9tdi nebo 2.0fsi?
tlačítkem.... akorát, že se po každém nastartování zase aktivuje a musíš ho vypnout.... ale fčíl si nejsem jistý, jetsli u těch novějších (poface) jde vůbec ESP vypnout.... u staré brikety (preface) to vypnout jde na 100%...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.