Zdravím, mám trošku problém se svojí Octavkou, bohužel si s tím neví rady žádný servis
Jedničková Octavka, 1,9 TDI
Po nastartování je slyšet cvaknutí "nějakého relé", následně stejné relé cvakne při vytočení motoru na 2-2,5 tisíce otáček. Je jedno, zda auto jede nebo stojí. Při držení otáček nad 2,5 tisíce poblikávají světla, auto netáhne, relé cvaká jako divé..
Po cca půl kilometru opět cvakne relé a od té doby se může vytočit jakkoliv a nic necvaká.
A navíc, v létě to nedělá.
Údajně by to mohl být "studeňák", který se po ohřátí zatáhne a nedělá to
Budu vděčný za každou radu, páč mě to fakt vadí, když začne celý auto blikat a netáhne.
Cvakání relé
Re: Cvakání relé
..... tak odhalení toho "cvakajícího relé" by neměl bejt žádnej problém a co se týče toho zbytku zkusil bych se vedle relátek zaměřit i na alternátor
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Cvakání relé
Na Alternátor jsem taky myslel, no uvidíme. Ale ikdyž jsem vyměnil postupně všechny relátka, dělalo to pořád, takže ho odhalit nebude lehké. Navíc mám jeden pokus denně a sice tak dvě minuty od nastartování.
Re: Cvakání relé
tak jestli si už vyměnil všechna relátka tak tam problém zjevně nebude, cvakání bude jen důsledek nikoliv příčina. V tom případě favorizuju alternátor zejména jeho elektronickou část s usměrňovacíma diodama a taktéž bych neopomenul regulátor (napětí) dobíjení Ovšem v tomto případě to vedle měřáku chce znát i referenční hodnoty, jinak je to měření de fakto o ničem a ztráta času....
Niko nadžanel ko kerdža