Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod driver » pát 02 úno 15:12

Michal220 píše:Uvažuji o výměně intercooleru na Rsu 162kw.Ma stim někdo zkušenost?V létě se kobily rozutecou po meste a jentak se to nedá zchladit.


Kup si něco, co má za chladičem vrtuli a nechladí jen náporově
Zákon č.361 o silničním provozu, §30: Znamení o změně směru jízdy MUSÍ řidič dávat VČAS PŘED ZAPOČETÍM jízdního úkonu.
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1058
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod pavproch » pát 02 úno 15:19

V N53B30 v létě scípne tak 50 klisen. zajímavé je, že N52B30 na scípaní kobyl v těple netrpí. :-\
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11456
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod Michal220 » pát 02 úno 15:29

Driver-na Porsche nemam.Co má vrtuli za chladičem?Nebo ostrik chladiče jak Subaru STI..ale nevim o kolik by to polepšilo
Michal220
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 153
Registrován: ned 21 kvě 12:57

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod Michal220 » pát 02 úno 15:31

Pavroch jak víš že v létě máš stejný výkon jak v zimě?
Michal220
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 153
Registrován: ned 21 kvě 12:57

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod pavproch » pát 02 úno 16:15

S m4Zlikem lítám od března do listopadu, občas i za těplot okolo 10 st C i v létě, když je třicet plus a jede pořád stejně.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11456
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod jerry » pát 02 úno 16:29

Brus píše:jerry: nejkratšího transita se 110k :-) Na stavbu ideál auto, furt něco vozím. A vybírám a přebírám a nemůžu se rozhodnout, ale nespěchá to


A já myslel, že už s ním jezdíš ;) Ale vážně, jsem zvědav, co vybereš. Já jsem 03 RS jako daily car spokojený, zvlášť když teď mám na radost miatu :-bd I když to čekání na jaro se mi tím nějak prodlužuje. A do soli s ní nepojedu.
Staré dobré časy automobilismu už byly, jen my byli na špatné straně železné opony
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1284
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod jerry » pát 02 úno 16:31

Michal220 píše:Uvažuji o výměně intercooleru na Rsu 162kw.Ma stim někdo zkušenost?V létě se kobily rozutecou po meste a jentak se to nedá zchladit.


Je fakt, že větrák zapíná podezřele brzo. Ale že by těch kobylek uteklo tolik?
Staré dobré časy automobilismu už byly, jen my byli na špatné straně železné opony
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1284
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod Michal220 » pát 02 úno 16:37

U Bmw asi tak nešetří jak koncern.Chtel jsem jednou předjet 330ku a od 100ky u me na čtyřku jeli do 190ti a ani sem ho nedohanel ani mi neujizdel.Rakušaci jsou kilometr od baráku závodníci
Michal220
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 153
Registrován: ned 21 kvě 12:57

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod driver » pát 09 úno 09:58

Tak Facelift FabieIII je zase dílo.
Design hodnotit je subjektivní a pokud někdo půjde do LED potkávacích, červené metalízy a R18kol tak možná výsledek bude super auto na krátké trasy.
Jaké máte pocity vy?
Že to je stará generace bych u miniauta neřešil, že místo vzadu není taky ne. Servis díky podvozku skoro jako měla Fabia1 je totálně ale totálně low cost. To jede směrem jako Dacia, jednoduchost super... Servis levnější než Dacia, kvalita rozhodně lepší takže OK.
Kdo chce místo vzadu nebo novější a dražší servis, připlatí si za Polo Ibizu, nebo cokoliv jiného, logiku to má.
Já jen nechápu tu cenovou politiku, POLO a IBIZA jsou prakticky za stejné peníze, Polo by mělo stát myslím jen o 10.000kč více.
Podle mě příjdu do salonu a i když to budu chtít, tak mě ty ceny odradí.
To si radši kupím to Polo za stejné peníze.
Jediný element by rozhodoval a to čekací doba ale to bych radši počkal i rok ;)
Beru to tak že prodávat 5ti leté polo a 5ti letou fabii pak bude velký rozdíl když v tu dobu bude na trhu Fabia4...
Fabia1 byla ze startu dokonce lepší než původní POLO, byla dál a stála méně.
Nikdy jsem ceny škodovek nezpochybňoval, Octavia je téměř jediný liftback ve třídě, Superb má nejdelší rozvor a místo pro nohy, mají své opodstatnění atd ale tady vidím jediný potenciál.
A sice servis, a ten levný je, a zásadní měla být cena. Ta potenciál nemá. Nechápu.
A ty motory to taky vpadá že chtějí Fabii zaříznout, nevím jestli je statistika prodejů lepších motorů ve Fabii, ale zdá se mi to šílené.
Asi chtějí přeskupit síly na SUV kde nestíhají a nemají lidi a snížit prodeje Fabií záměrně :D
Zákon č.361 o silničním provozu, §30: Znamení o změně směru jízdy MUSÍ řidič dávat VČAS PŘED ZAPOČETÍM jízdního úkonu.
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1058
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvekod retron » pát 09 úno 10:36

no hlavně je to na staré platformě, POLO i IBIZA je MQB0 a maj na výběr i 1.5TSI ikdyž to už stojí nesmysl i v té Ibize.
retron
Letec
 
Příspěvky: 1048
Registrován: pát 13 dub 10:44

PředchozíDalší

Zpět na Škoda a další česká auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků