Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
janom
Autoškolák
Příspěvky: 99
Registrován: pát 14 úno 16:22

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od janom »

PP: Tých 120tis km úplne sedí, aj keď 2L na 400km sú psycho v každej rovine. Sú nejaké indikácie, že by to dostávalo "sodu" za studena?

Nemôže byť zle dotiahnutý výpušťák/filter, prípadne iná netesnosť?

Ak to netečie niekam von, stavím si na krúžky...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Louže pod tím není a kolega s tím do/z práce (celé v obci) jezdí umírněně.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5565
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Snowman000 »

Ked to neni na zemi a ani nejde dym z pod kapoty (ak by kapal na vyfuk) a zaroven dym nejde ani z vyfuku, tak uz jedine ci to neni vo vode...nepribuda?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Voda nepřibývá, zespod je to všude suché, nedýmí, ale kolega říkal, že když couvá, tak je vevnitř cítit smrad spál. woleje, jak si to cucne vzduch zpod auta. Jo, a prý to studené dýl startuje - točí ca 5 sekund než chytne.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
janom
Autoškolák
Příspěvky: 99
Registrován: pát 14 úno 16:22

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od janom »

Tie studené štarty by smerovali ku kompresii, kurz na krúžky sa zvyšuje :) Smrad zas na netesnosť... poriadne zohriať a čumieť pod kapotu?
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od _sulcik_ »

rozdělat hadici od Cooleru, pokud budou plný boty oleje, jde to přes turbo. 6l na 1000 je fakt hodně, to už by asi i kouřilo trochu. Ještě by mohl bejt problém v odvětrávání kliky. Když jsou špatný ventily umí si tam motor srknout olej, ani ho to nemusí sežrat. Každopádně je to věštění z koule.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Chlopi dík za nápady, budu to průběžně řešit/hledat.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26935
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Kolega s novou O4 dolejval litřík po 12t km. 150k TDI
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1363
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Předseda »

Teda aby zmizely 2l oleje za 350km tak to buď: 1) leje na zem nebo se to musí 2) spálit ve válci. Já bych se vsadil, že to někde regulérně teče. Když by se to spalovalo, tak bude dým furt. Kryt motoru zespoda toho hodně udrží, takže při stání tam nic extra být vidět nemusí. Za jízdy, kdy se olej natlakuje to může cákat.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Zítra shodíme výtlačnou hadici za turbem a uvidíme, esli je zevnitř zawolejovaná, dyž jo, tak na vrakáči koupíme turbo, dyž nebude, tak kolega dostane novýho Skautíka (a tenhle zůstane na lítačku okolo komína než se rozpadne popř. neprojde ME).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět