Stránka 132 z 137

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: úte 01 zář 12:25
od pavproch
Pomíjím to, že EnyaQ je elektrický nesmysl... ale fšimli stesi: palubka v kůži a moc pěkně vyšívaná sedadla..... a zezadu/zboku vypadá moc hezky, jak SUV nemusím, tak tohle moje woko může..... :ymhug:

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: úte 01 zář 22:36
od TomZ
Ono to je spíš MPV, než SUV bych řekl. Boční silueta moc pěkná, zadek jak z kterýho úhlu.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: stř 02 zář 07:29
od honziss
Hezky, ale v nasich koncinach to bude spis tema pro sneni ceskych tatiku nad 3tim pivem v hospode nez realita v garazi.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: stř 02 zář 07:37
od HondaMan
Honziss: Když se podívám, kolik jezdí Kodiaqů včetně RS, tak by to nemusel být takový průšvih. IMHO stačí aby v tom jezdilo pár insta pipin a prodeje se rozjedou.

Největší práci imho dá přesvědčit lidi, že opravdu nepotřebují auto s dojezdem 1000km, protože takovou cestu jedou přinejlepším 1x za rok...

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: stř 02 zář 07:49
od Snowman000
Chvalim Schade za to ze to nevyzera ako holobyt na elektrickych kolesach.

O odbyt bych sa az tolko nebal, minimalne cela fabrika, import, dealeri to dostane ako "must" pre sluzobaky. Imho je to ale v realy stale len pre niekoho kto ma barak s pripojkou a je ochotny to nabijat doma a len ako 2-3 auto do rodiny.
Mne osobne dava stale vacsiu logiku nejaky e-Golf / Corsa-e na take urcenie...

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: stř 02 zář 08:35
od Stepan
Otázka je, jestli udávanej max dojezd bude odpovídat i reálnému v běžném provozu. U Tesly se tak totiž, pokud se jede "normálně", neděje. A pokud má bejt maximum, při ohleduplné jízdě, 500km tak to asi nic moc. Pro cesťáky k ničemu, pipiny a profi manželky chtějí prémii (protože za ty prachy se X5 dá, sice čtyřválec, ale je to X5...), takže to budou muset zachránit kancelářský, který moc nenajedou a mají auto jako benefit na dojíždění do kanclu.

Výše uvedené samozřejmě platí jenom na našem trhu, bez dalších dotací / pokut vztažených k elektromobilům.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: stř 02 zář 10:31
od jerry
Ano, většinu jízd mám do 500 km, ale párkrát do roka víc a co pak? Smysl elektromobilu vidím jako druhé auto v rodině na popojíždění po městě a okolí. Ve městských aglomeracích je nejvíc smogu, tak proto. Ale potom to auto spíš menší i kvůli parkování.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: stř 02 zář 11:04
od HondaMan
jerry: Při nájezdu 50 - 60tKm/rok tankuju cca 10x za měsíc tj. 120x za rok. Jedno tankování vychází na 5 až 10 minut*, pokud nemáš svoji pumpu při cestě nebo si zajedeš za nižší cenou, tak i více. to máme cca 10 - 20 hodin/rok strávený tankováním.

S elektro mobilem "tankuješ" 500x z rok. Zapojit a odpojit auto z/do zásuvky trvá dohromady minutu. Doma klidně i pár vteřin. To je dohromady do 10 hodin. IMHO to o čase není.

Průšvih nastává, pokud jsi odkázaný pouze na veřejné nabíječky, nabíječky jsou obsazené nebo se těšíš na dovolenou a musíš hodinu či 2 nabíjet.

Pokud elektromobil zvládne 300km normálně a 500km s odříkáním, ale bez brždění provozu, tak jsem s tím v oukeji a klidně ho doma přivítám.

*před tankováním bys měl zvolnit abys dochladil turbo, k benzince jedeš pomaleji, pár metrů si zajedeš, občas musíš počkat na stojan a občas čekáš za frajerem, který si dává kávu, nebo šel srát, než natankuješ 50 a více litrů, tak to také chvíli trvá, jdeš platit, zase můžeš čekat frontu...

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: stř 02 zář 11:54
od honziss
HondaMan píše:Honziss: Když se podívám, kolik jezdí Kodiaqů včetně RS, tak by to nemusel být takový průšvih. IMHO stačí aby v tom jezdilo pár insta pipin a prodeje se rozjedou.

Největší práci imho dá přesvědčit lidi, že opravdu nepotřebují auto s dojezdem 1000km, protože takovou cestu jedou přinejlepším 1x za rok...

Jenze vetsina tech kodiaqu jsou operaky, staci se podivat na podlozky pod spz, kde to leasingovky nakupujou za cenik minus hodne %. To u EV tak moc nejde a tomu bude odpovidat cena...

Myslim, ze daleko vetsi uspech bude skandinavie treba, protoze to bude konecne dost velky ev za rozumny penize.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: stř 02 zář 15:21
od Snowman000
honziss píše:Jenze vetsina tech kodiaqu jsou operaky, staci se podivat na podlozky pod spz, kde to leasingovky nakupujou za cenik minus hodne %. To u EV tak moc nejde a tomu bude odpovidat cena...


V tomto trochu nesuhlasim...budu to prave leasingovky, ktore toto budu tlacit najviac (alebo inak, nebudu mat uz na klasiku take %) a obzvlast ta Skodovacka...jednoducho sa "slubi" krasna vykupna ciastka, a celkovo nizke TCO a hned to pojde /:)