Stránka 115 z 163

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: čtv 19 zář 12:13
od HondaMan
Já tam parkovací senzor vidím...

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: čtv 19 zář 12:16
od ctrl_j
Ten mechanicky se nepocita

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: pon 30 zář 18:08
od jerry
http://www.autoforum.cz/predstaveni/vw- ... t-nebudou/
Pokud půjde Seat s kvalitou ruku v ruce Alfou, tak to potom jo =)) Kdyby ho postavili proti konkurenci z Asie, asi by brzo splakali nad výdělkem :D

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: pon 30 zář 18:38
od zde.
Mně spíš přijde zajímavé, že pořád chtějí srovnávat Seat s Alfou. Alfa je historicky usazená, s jistou aurou a buď to člověk cítí a chce nebo ne a jde od toho. Seat mi pořád přijde jako taková zbytečná automobilka, co od svého vzniku jen přebouchává modely jiných značek. A žádné velkohubé řeči to nezmění. Podle mě to VW ví a proto se ho snaží tak protlačovat.

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: pon 30 zář 19:14
od driver
Podle mě jsou v Boleslavi několikanásobně šikovnější než v Martorell. Mají přibližně podobné porovnatelné možnosti, a výsledky jsou naprosto diametrálně odlišné. Já bych normálně dal Seat řídit z Boleslavi ale od A do Z, nejen překopat nabídku karosérií a modelů ale i ceny a design a obsahy vůbav, úplně vše, protože Škoda vydělává VW-AG nejvíc ze všech značek, kolikrát s archaickou technikou, a i Porsche čumí co se děje z pozice zisku :))

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: pon 30 zář 19:32
od jerry
Nj, ale ve prospěch Španělů hraje: A) historické vazby z dob španělské občanské války B) předsudky západ versus východ C) z Asie hrozí nesrovnatelně větší konkurence než od Talošů a Seat oproti Škodě nemá na to se Asii postavit. Jak je vidět, je toho víc, co ovlivňuje rozhodnutí. Něco vědomě, něco podprahově.

Jinak historie Škody a Seatu nejde srovnávat, protože Seat žádnou nemá. Díky tomu nemá šanci ani proti Alfě. Alfa kvalita nic moc, ale renomé značky pořád dost velké. Škoda může směle Asiatům konkurovat, což je vidět už teď. Ale nesmí už být moc drahá. Pokud to bude na úkor různých nepotřebných asistentů a materiálů, tak proč ne?

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: úte 01 říj 09:06
od řidičBOB
Já tvrdím, že současné vedeni VW Group má za cíl tu značku zlikvidovat ala Nokia.

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: úte 01 říj 11:20
od jerry
Pak by mohl platit bod D, který jsem nechtěl raději zmiňovat. Nechuť Germánů k Čechům. Oni to nedávají najevo, ale u hodně z nich to v hlavě je. Historii nemusím zmiňovat, v současnosti mají pocit, že jsme nevděční k EU, což je vlastně Germánie.

EDIT: Ale možná jsem zbytečně paranoidní. Třeba si racionálně uvědomili hrozící nebezpečí z Asie a ví, že jedině Škoda je schopna mu čelit. Protože VW už dávno není cenově "lidový vůz" a Asiati je takto během pár let zválcují.

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: úte 01 říj 11:37
od driver
Zásadní roli hrají vždy nějaké politické špičky, které vedou dějiny někam, kde by to běžné obyvatelstvo nikdy nehrotilo a často to pak dokazují i demonstrace proti vlastní vládě.
Pak je otázka, zda je ta nechuť v žilách rasy a v nějaké mentalitě, a nebo to je manipulace z hora?
Totéž je paralela v vedení automobilky.
Mění designéry a klíčové pozice jak v pekárně a pak jak chceš držet nějakou dlouhodobou strategii značky-automobilky, když každý má na to jiný pohled? Kdo měl reálné výsledky práce, toho přeplatili korejci a tuze se jim to vyplácí.
Piecha by nezaplatil nikdo ničím. Jediné co chtěl, je všechny trumfnout za každou cenu a částečně to dokázal. Od té doby to jde jak píše Bob dolů a nic nenasvědčuje tomu, že by to nebylo trvalé.

Re: Škoda Auto obecně

Napsal: úte 01 říj 11:44
od driver
jerry píše:jedině Škoda je schopna mu čelit.
Karoq stojí 2x tolik v EU vyrobený, než v číně vyrobený a to i ten v EU vyrobený obsahuje některé komponenty, v čím dál větší míře, taky z číny.