Stránka 110 z 118

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: sob 15 čer 17:32
od lm2904
řidičBOB píše: 2) po nastartování se změní původně nastavený jízdní režim na NORMAL. Vždy a furt a pokaždé. To musela být fakt nějaká korpomrdka, co na tohle přišla!


Emise, Limity, základní profil. Moje 420d to dělá také.... Stejně jako je potřeba pokaždé vypnout start-stop.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: sob 15 čer 18:40
od řidičBOB
Touareg to nedělá...

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: pon 17 čer 08:24
od honziss
pavproch píše:Z jiného soudeku: "kvalitní" metla Schade (auto koupené 25.9.2013, parkované venku) :ymhug:

DSC00562.JPG
Tohle dela kapalina do ostrikovacu, bud smejdska letni nebo zimni v lete, proste ta co se rychle odpari diky vysokemu podilu alkoholu. Kdyz se takova kapalina nastrika na povrch co ma 70-80 stupnu, dojde k rychlemu odpareni/ochlazeni, cc se nepatrne smrsti, bc ne a oddeli se od sebe.

Staci chvili popojizdet v kolone a pak si umejt okno nekde ve stinu kde se pustej svetla a bohate to staci udelat 1x. Na prvni pohled to nebude videt, ale postupem casu se mezi bc a cc dostane vlhkost a ta to pak oddeli jako nic.

Nemam to z vlastni hlavy, vysvetloval mi to zakaznik, kterej v automobilce nedela nic jinyho nez testovani provoznich kapalin.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: úte 18 čer 07:27
od bojler
To světlo má taky asi ledacos za sebou.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: úte 18 čer 11:35
od driver
Kapaliny ostřikovačů a možná i chemie v automyčce a taky wapkování vysokým tlakem při malé vzdálenosti.
Existuje někde nějaký seznam k laku neagresivních kapalin ostřikovačů?

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: úte 18 čer 11:43
od driver
řidičBOB píše:2) po nastartování se změní původně nastavený jízdní režim na NORMAL. Vždy a furt a pokaždé. To musela být fakt nějaká korpomrdka, co na tohle přišla!


To není eko řešení, jinak by tam dali eko profil ;)
Je to jen úspora při výrobě, nekódují všechny funkce ale snad jen polovinu... Čím méně=rychleji to nakódují, tím rychleji to vyrobí.
Už jsem viděl MQB které nemělo aktivováno ani dodatečné setření předního skla, přitom 20let stará audi to umí i na zadním stěrači...
K dotazu, lze nastavit paměť posledního režimu a co tam máš před zamknutím najdeš i ráno a nebo nastav který režim chceš výchozí.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: úte 18 čer 11:58
od řidičBOB
To mi je jasné. Otázka je, ve které ŘJ to hledat :-)

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: úte 18 čer 13:24
od janjan
ale převodovka v S stejně nikdy nezůstane, ne? Co mně bylo řečeno jako jediná varianta, je mít pod D i S stejný profil.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: úte 18 čer 13:31
od pavproch
Kapalinou v ostřikovači to (asi) nebude - máme jeden sud - modrá voda -40stC, kupovaná v relativně solidním obchodě, už asi 5 let stejná značka (z hlavy nevím) ze kterého lijeme to do všech firemních aut (mj. 5x Cocta v černé metle) a pouze téhle jediné se loupe průhledný krycí lak..... samozřejmě nemůžu 100% garantovat že ten kolega tam nenalil nějaké sfinstvo koupené (z nouze) někde na benzince - nepamatuje si ale že by to udělal. V létě tam lijeme jen čistou vodu.

Re: Škoda Auto obecně

PříspěvekNapsal: stř 19 čer 10:02
od ctrl_j
Vcera jsem potkal VW Polo Mk4 (to samozrejme zadny ostriky na svetlech nema) a mel to dodrbany uplne na stejnych mistech jako ta Octavia.
Asi ten uhel ve kterym je kapota a naraznik nejak vic chutna slunku a druha vec je, ze tady ta cast od narazniku po prvotni zakriveni kapoty nasbira pri jizde nejvic sramu. Je to v podstate stycna plocha pro vsechno, co jde proti autu (aero odpor, hmyz, odletujici kaminky a pisek, v zime sul).