Stránka 110 z 163
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: sob 15 čer 17:32
od lm2904
řidičBOB píše: 2) po nastartování se změní původně nastavený jízdní režim na NORMAL. Vždy a furt a pokaždé. To musela být fakt nějaká korpomrdka, co na tohle přišla!
Emise, Limity, základní profil. Moje 420d to dělá také.... Stejně jako je potřeba pokaždé vypnout start-stop.
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: sob 15 čer 18:40
od řidičBOB
Touareg to nedělá...
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: pon 17 čer 08:24
od honziss
pavproch píše:Z jiného soudeku: "kvalitní" metla Schade (auto koupené 25.9.2013, parkované venku)
DSC00562.JPG
Tohle dela kapalina do ostrikovacu, bud smejdska letni nebo zimni v lete, proste ta co se rychle odpari diky vysokemu podilu alkoholu. Kdyz se takova kapalina nastrika na povrch co ma 70-80 stupnu, dojde k rychlemu odpareni/ochlazeni, cc se nepatrne smrsti, bc ne a oddeli se od sebe.
Staci chvili popojizdet v kolone a pak si umejt okno nekde ve stinu kde se pustej svetla a bohate to staci udelat 1x. Na prvni pohled to nebude videt, ale postupem casu se mezi bc a cc dostane vlhkost a ta to pak oddeli jako nic.
Nemam to z vlastni hlavy, vysvetloval mi to zakaznik, kterej v automobilce nedela nic jinyho nez testovani provoznich kapalin.
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: úte 18 čer 07:27
od bojler
To světlo má taky asi ledacos za sebou.
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: úte 18 čer 11:35
od driver
Kapaliny ostřikovačů a možná i chemie v automyčce a taky wapkování vysokým tlakem při malé vzdálenosti.
Existuje někde nějaký seznam k laku neagresivních kapalin ostřikovačů?
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: úte 18 čer 11:43
od driver
řidičBOB píše:
2) po nastartování se změní původně nastavený jízdní režim na NORMAL. Vždy a furt a pokaždé. To musela být fakt nějaká korpomrdka, co na tohle přišla!
To není eko řešení, jinak by tam dali eko profil
Je to jen úspora při výrobě, nekódují všechny funkce ale snad jen polovinu... Čím méně=rychleji to nakódují, tím rychleji to vyrobí.
Už jsem viděl MQB které nemělo aktivováno ani dodatečné setření předního skla, přitom 20let stará audi to umí i na zadním stěrači...
K dotazu, lze nastavit paměť posledního režimu a co tam máš před zamknutím najdeš i ráno a nebo nastav který režim chceš výchozí.
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: úte 18 čer 11:58
od řidičBOB
To mi je jasné. Otázka je, ve které ŘJ to hledat
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: úte 18 čer 13:24
od janjan
ale převodovka v S stejně nikdy nezůstane, ne? Co mně bylo řečeno jako jediná varianta, je mít pod D i S stejný profil.
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: úte 18 čer 13:31
od pavproch
Kapalinou v ostřikovači to (asi) nebude - máme jeden sud - modrá voda -40stC, kupovaná v relativně solidním obchodě, už asi 5 let stejná značka (z hlavy nevím) ze kterého lijeme to do všech firemních aut (mj. 5x Cocta v černé metle) a pouze téhle jediné se loupe průhledný krycí lak..... samozřejmě nemůžu 100% garantovat že ten kolega tam nenalil nějaké sfinstvo koupené (z nouze) někde na benzince - nepamatuje si ale že by to udělal. V létě tam lijeme jen čistou vodu.
Re: Škoda Auto obecně
Napsal: stř 19 čer 10:02
od ctrl_j
Vcera jsem potkal VW Polo Mk4 (to samozrejme zadny ostriky na svetlech nema) a mel to dodrbany uplne na stejnych mistech jako ta Octavia.
Asi ten uhel ve kterym je kapota a naraznik nejak vic chutna slunku a druha vec je, ze tady ta cast od narazniku po prvotni zakriveni kapoty nasbira pri jizde nejvic sramu. Je to v podstate stycna plocha pro vsechno, co jde proti autu (aero odpor, hmyz, odletujici kaminky a pisek, v zime sul).