Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

Az si tam namontuji motor, tak me to bude zajimat :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jerry
Letec
Příspěvky: 3343
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

Máte někdo zkušenosti s chiptuningem na O3 RS benzin? ABT viz níže se mi líbí, že lze připojit a odpojit zásuvkama. Taky myslím, že ABT by to měl mít ověřeno na brzdě, uvádí i průběhové křivky výkonu a krouťáku. A co vliv na motor? Myslím uložení kliky, ventilová sedla a podobně? Prostě má to celkově smysl?

http://www.abt-configurator.com/de/Skod ... 0/20TSI220
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27031
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Mám v okolí jednu upravenou power boxem a lítá to slušně. Je to něco přes dva roky a ok.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
retron
Letec
Příspěvky: 1385
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od retron »

ještě koukni na APR, případně rovnou napiš tady bhudakovi, mam na TSI 4 přepínatelné palivové mapy 4 roky a zatím dobrý
Michal220
Pan Řidič
Příspěvky: 206
Registrován: ned 21 kvě 12:57

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Michal220 »

17 762.00 Kč / 14 679.00 Kč bez DPH od APR je polovicni cena nez byvala.Dnes podle laptimeru na 3ku 80-140 ca +-7sec
jerry
Letec
Příspěvky: 3343
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

Díky za tip. Pokud jsem to dobře pochopil, tak ABT tuning je pomocí power boxu a APR tuning nahráním softwaru přímo do řídící jednotky. Tedy power box při případné záruční reklamaci vymontuji a v autorizáku nic nepoznají. Chápu to správně?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

PBX nemusíš demontovat, stačí ho vypnout (a pokud neotevřou krabici DME, tak ho neuvidí/nepoznají). Aspoň teda originál PBX takle funguje. Mám, vím.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jerry
Letec
Příspěvky: 3343
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

Dík. Proto uvažuju o tom power box od ABT. A pak ABT už dělá koncern hodně dlouho. A máš to v M4zlíkovi nebo byl v bramborovi? Nemohl brambor právě kvůli tomu tak poměrně brzo kleknout? I když s mým nájezdem 20 tis a výměnou auta cca á 9 let ani tolik nenajedu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

PBX mám na N53 v 3er (originál od Burger tuning), asi 3 roky (myslím, že sem ho tam dával, dyž měl brambor 150tis km na hrbu) a mám ho nastavený na 60% throttle response a power tuning "on" (to zlepšení reakcí plynu byl hlavní důvod proč sem ho tam dával, esli přidává nějakého jednoho či dva koně je mi fuk)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27031
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Tak samozřejmě poznají, když budou chtít...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět