Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od ctrl_j »

Odborový předák Škoda Auto Povšík potvrdil, že se výroba Superbu přesune do Bratislavy. Koncern Česku ukradl nejziskovější vlajkovou loď, uvedl pro ČTK
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/povsi ... od/1957100
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

řekl bych, že povšík je za to přímo zodpovědný... :)
a přijde mi trošku roztomilý ohánět se RVHP a na druhou stranu skučet, že se stát firmy nezastal. Jakože stát by měl rozkazovat majiteli, v který svojí továrně má vyrábět co. No já se poseru :ymdaydream:
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od ctrl_j »

Prvne si k tomu neco nastuduj. Zatimco Babis akorat blekota po tiskovkach a fejsbucich, tak Matovic se v lete s vedenim VW sesel a neco podepsali. Jak moc velky vliv to melo nevim, ale vysledek dost mozna vidime.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od _sulcik_ »

Podepsal tak možná svoji fotku :D

A v čem to přinese pro vás jako slováky nějakou výhodu, že se tam bude dělat Sup? Pokud nepočítám zaměstnanost, ale ta bude stejná, ať se tam bude vyrábět jakýkoliv model, nehledě na ziskovost daného modelu.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

On nějakej odborář kdesi pleskal něco o tom, že udernik kterej montuje dražší auto (=má vyšší produktivitu práce) by měl mít jakože víc peněz. O pokrivenosti této logiky je asi zbytečné diskutovat :D
Kdybych měl pocit, že si politici a odboráři umí vytáhnout hlavu z prdele, měl bych z tohodle snad i radost. Nazornej důkaz toho, že řvát o vyšší platy nejde donekonečna. Nadnarodnim firmám taky jednou dojde trpělivost. Ať už ty kapacity přímo vlastní nebo si z nich nechají subdodavat.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Honza42 »

Z článku na novinkách:
O zaměstnanost v Kvasinách, kde se nyní Superb vyrábí, se Povšík neobává. Volnou kapacitu lze podle něj využít k rozšíření výroby ostatních modelů, například SUV Kodiaq. „Kmenové zaměstnance vždycky udržím,” řekl.

Hrdina. Skoro bych řekl, že majitel firmy. Nebo si to myslí. Děsivé.
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od _sulcik_ »



:D :D
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Honza42: že by se propouštělo z kmenových, toho bych se fakt neobával.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16305
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Sem zahlíd SupB face - stál na kraji cesty na brzdách - při pohledu zezadu zboku to zadní brzdové světlo mému oku velmi nepatřičně svítilo aji zboku auta...
sup.jpg
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16305
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

Tak.

(Můj bývalý- dneska s tím jezdí kolega) Scout 1,8TSI (118kW) začal (už zase) neuvěřitelně moc zase žrát wolej: poslední měsíc 350km = 2 litry, na tachu je ca 240tis km, tak to od první generálky (ve 120tis km) holt vychází.... :D

Otázka: Ten wolej se ale může ztrácet přes turbo nebo (zase) přes pístní kroužky - nemá někdo nápad jak (bez rozborky) zjistit esli je to tak nebo tak? Než to zadám Michalovi na další (druhou) GO motoru.

I když je to ročník 2010 a má na hrbu těch 240tis km (= imho už i nárok na umřití), chcu ho udržet při životě na poprdávání tady okolo komína fabryky...

EDIT: modrý dým z něj nejde.... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět