Tak odvolávám, co sem odvolal a slibuju, co sem slíbil....
1.8TSI 132kW EA888 je podle nešního testu Oct III tady na AF a jeho autora -pj- (kterému uvěřím cokoli okolo aut a to tak, že rád) SILNĚ POUŽITELNÝ MOTOR...
Takže mé teoretické úvahy nad "dýzlovou" charakteristikou křivky Mk (asitak rok zpátky tady na pokecu, myslím že ve vlákně o paralympiádě) byly nesprávné....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jo, a-pj- potvrzuje včerejší poznámku o nepřiměřené délce kvaltů oct III 1.8TSI ("pětikvalt s rychloběžkou").... to by se ale mělo dát pořešit kratším stálým převodem, ni?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Ale myslim, ze je to ovela lepsie nez minule
S dovolenim z testu PJ z roku 2007...
1 st. – 61
2 st. – 110
3 st. – 158
4 st. – 206
5 st. – 257 (teoretická)
6 st. – 310 (teoretická)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
asi nějaká portugalská sudschlejfe..... -pj- si halt umí vybírat místa a čas.... dyž kukneš na kterýkoli jeho jízdní videjo, tak provoz nula..., ne fčíl vážně, v tom portugalsku bych se skoro vsadil, že Schade měla ty cesty uzavřený...
ref tempo: jelikož sem měl tu čest se s -pj- svýzt (v 1M, heč), tak.... s tou 1.8TSI se vlastně loudal....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uzavreny bych nerekl, pak by netrefil asi zadnej apex . Ale oproti ostatnim videum se mi zda ze to reznici gumy piskaji zatacky reze, jeho ostatni videa se mi zdaji mnohem plynulejsi asi za to muze klikatejsi silnice nez je obvykle i kdyz tam kolem rybniku nejaka ta zatacka taky je.