
Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
za 3 dny by mi z focusu udelali GT40 

FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
asi holt dobrej oddíl
.......... každopádně vědět jaká z toho bude anabáze tak si termostat koupím za 7 stovek u autokelly zároveň i volejem a filtrem, a za hoďku si to udělám v garáži všechno. A na nějaký záruky se můžu vysrat, beztak je to jenom tahání peněz všechny tyhle garančky a podobný sračky..... 


Niko nadžanel ko kerdža
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Bond měl asi pravdu. Zřejmě to MB vypočítává
http://500sec.com/assyst/
http://500sec.com/assyst/
Na druhou stranu - olej je celkem uzavřený systém, pokud to bere v úvahu tak velké množství proměnných a vztahuje se na předepsané oleje, u kterých je znám průběh životnosti, proč tomu nevěřit?On the basis of sensor-derived data such as oil level, oil temperature, coolant temperature, engine speed, road speed and engine load, a micro-computer calculates the actual load on the engine oil and works out a servicing schedule for the engine which reflects this.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Ty algoritmy pro výměnu oleje budou zohledňovat poměrně dost údajů. Na trojce od tý doby co přešla ze standardního do race režimu, tak si začala o výměnu říkat ve zhruba 7tis. místo předchozích 15-17tis. A studených startů je už jen zlomek.
Kdysi ke mě jezdil dealer s mazivy a nabízel mimo jiné oleje do motorů. Brali jsme je do vysokozdvižných vozíků s tím, že po určitém množství mth byl odebrán vzore a odeslán do laboratoře. Pak přišel protokol z kolika procent už je olej vyčerpán, jeho předpokládaná výdrž a návrh odběru dalšího vzorku. Výdrž byla zhruba dvojnásobná. Cena zvýšená o 50%. Vlastnosti oleje smluvně garantovali. Tenkrát mi říkal, že stejně to mají i u dodávek, náklaďáků stavebních strojů atd.
Kdysi ke mě jezdil dealer s mazivy a nabízel mimo jiné oleje do motorů. Brali jsme je do vysokozdvižných vozíků s tím, že po určitém množství mth byl odebrán vzore a odeslán do laboratoře. Pak přišel protokol z kolika procent už je olej vyčerpán, jeho předpokládaná výdrž a návrh odběru dalšího vzorku. Výdrž byla zhruba dvojnásobná. Cena zvýšená o 50%. Vlastnosti oleje smluvně garantovali. Tenkrát mi říkal, že stejně to mají i u dodávek, náklaďáků stavebních strojů atd.
RWD
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
hmmm, tak na kulanci to prozatím není... skautík sežral litr voleje na 2.800 kilometrech, čili k reklamovatelným 0.6l/1.000km se teprve musíme "prožrat".... no nic, no, du koupit sud 5w-30LL.... 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
btw, nová 1.8TSI (EA888) - asi taky nebude konstruknš úplně dokonalá - ešče sa neprodává ani rok a už soudruzi z Wlkohradu už do tohodle motoru dodávají druhou verzi rozvodovýho řetězu.... 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
A kdy udělal koncent něco dokonalého? TSIčka maj s řetězy problem jak cip, bo to VW klasicky ojebalo, ale tam kde nemělo.
Od cca příštího roku pokud se nepletu pudou do Tsi řemeny.
Od cca příštího roku pokud se nepletu pudou do Tsi řemeny.
Každopádně všechny auta s rozvodem řešeným řetězem jsou od nynějška v ČR odepsané bez ohledu na značku, protože se to prostě se*e.... (když to nebyl schopný vychytat VW, tak to nezvládne nikdo....)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Hodně odvážné tvrzení od majitele italského strojeDallen píše:A kdy udělal koncent něco dokonalého?

Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Jak tak pozoruju ostatní značky stejného roku a třídy tak je na tom moje auto ještě v pohodě. A to nemluvím otom, že majitélé italských kár většinou umí být kritičtí a uznat kde jsou vady na rozdíl od ostatních kteří tvrdí, že to jede jako z praku, táhne vodcpodu do dvoukil a bere 4.5litru
Jen me neudivuje, ze VW dokaze zprznit i tak spolehlivou vec kterou je bezudrzbody rozvod retezem.
Jen me neudivuje, ze VW dokaze zprznit i tak spolehlivou vec kterou je bezudrzbody rozvod retezem.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
HondaMan píše:Hodně odvážné tvrzení od majitele italského strojeDallen píše:A kdy udělal koncent něco dokonalého?

Ale já myslim, že to je celkem normální stav - VW vs Italové a opačně

"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!
