Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od k86 »

za 3 dny by mi z focusu udelali GT40 :D
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Uživatelský avatar
Pickuper
Letec
Příspěvky: 2590
Registrován: stř 16 úno 11:47
Bydliště: Pardubitz

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od Pickuper »

asi holt dobrej oddíl :ymhug: .......... každopádně vědět jaká z toho bude anabáze tak si termostat koupím za 7 stovek u autokelly zároveň i volejem a filtrem, a za hoďku si to udělám v garáži všechno. A na nějaký záruky se můžu vysrat, beztak je to jenom tahání peněz všechny tyhle garančky a podobný sračky..... :ymsick:
Niko nadžanel ko kerdža
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od ExFun »

Bond měl asi pravdu. Zřejmě to MB vypočítává
http://500sec.com/assyst/
On the basis of sensor-derived data such as oil level, oil temperature, coolant temperature, engine speed, road speed and engine load, a micro-computer calculates the actual load on the engine oil and works out a servicing schedule for the engine which reflects this.
Na druhou stranu - olej je celkem uzavřený systém, pokud to bere v úvahu tak velké množství proměnných a vztahuje se na předepsané oleje, u kterých je znám průběh životnosti, proč tomu nevěřit?
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od d1.8t »

Ty algoritmy pro výměnu oleje budou zohledňovat poměrně dost údajů. Na trojce od tý doby co přešla ze standardního do race režimu, tak si začala o výměnu říkat ve zhruba 7tis. místo předchozích 15-17tis. A studených startů je už jen zlomek.

Kdysi ke mě jezdil dealer s mazivy a nabízel mimo jiné oleje do motorů. Brali jsme je do vysokozdvižných vozíků s tím, že po určitém množství mth byl odebrán vzore a odeslán do laboratoře. Pak přišel protokol z kolika procent už je olej vyčerpán, jeho předpokládaná výdrž a návrh odběru dalšího vzorku. Výdrž byla zhruba dvojnásobná. Cena zvýšená o 50%. Vlastnosti oleje smluvně garantovali. Tenkrát mi říkal, že stejně to mají i u dodávek, náklaďáků stavebních strojů atd.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17246
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od pavproch »

hmmm, tak na kulanci to prozatím není... skautík sežral litr voleje na 2.800 kilometrech, čili k reklamovatelným 0.6l/1.000km se teprve musíme "prožrat".... no nic, no, du koupit sud 5w-30LL.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17246
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od pavproch »

btw, nová 1.8TSI (EA888) - asi taky nebude konstruknš úplně dokonalá - ešče sa neprodává ani rok a už soudruzi z Wlkohradu už do tohodle motoru dodávají druhou verzi rozvodovýho řetězu.... :p
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od Dallen »

A kdy udělal koncent něco dokonalého? TSIčka maj s řetězy problem jak cip, bo to VW klasicky ojebalo, ale tam kde nemělo.
Od cca příštího roku pokud se nepletu pudou do Tsi řemeny.
Každopádně všechny auta s rozvodem řešeným řetězem jsou od nynějška v ČR odepsané bez ohledu na značku, protože se to prostě se*e.... (když to nebyl schopný vychytat VW, tak to nezvládne nikdo....)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4149
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od HondaMan »

Dallen píše:A kdy udělal koncent něco dokonalého?
Hodně odvážné tvrzení od majitele italského stroje Obrázek
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od Dallen »

Jak tak pozoruju ostatní značky stejného roku a třídy tak je na tom moje auto ještě v pohodě. A to nemluvím otom, že majitélé italských kár většinou umí být kritičtí a uznat kde jsou vady na rozdíl od ostatních kteří tvrdí, že to jede jako z praku, táhne vodcpodu do dvoukil a bere 4.5litru

Jen me neudivuje, ze VW dokaze zprznit i tak spolehlivou vec kterou je bezudrzbody rozvod retezem.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?

Příspěvek od Deli »

HondaMan píše:
Dallen píše:A kdy udělal koncent něco dokonalého?
Hodně odvážné tvrzení od majitele italského stroje Obrázek
:))

Ale já myslim, že to je celkem normální stav - VW vs Italové a opačně ;;)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Odpovědět