řidičBOB píše:Honza: nevěřím, protože se v automobilovém průmyslu pohybuji docela dlouho. Mám prošlé jak výrobní linky, tak téměř všechny výrobce komponentů pro auta - od světel, přes pneumatiky, až po táhla k otevírání kapoty Jsem každý týden v nějaké z těch fabrik a bavím se s lidmi ve výrobě, takže vím, jaké jsou tlaky na ceny a jak se na úkor ceny snižují nároky na kvalitu.
Zrovna u těch řetězů u TSI to mělo být špatnou konstrukcí, kterou později fabrika poupravila, ale řetěz se natahoval pořád a kladka praskala dál.
Přesvědčovat o něčem jiném mne sice můžeš, ale já věřím tomu, co vidím skoro každý den na vlastní woči.
Prdola: 350 dá dneska kdejaké auto... Dokonce i ty křápy od VW.
On říkal bez nějaké velké investice do motru, teda DPF, nebo turbo či EGR to dost zůžujou Kort, když se k nim majitel nechová úplně jak by měl, což je pro hodně lidí těžké, protože prodejce a příručka jim nic moc neřekne, jak k autu přistupovat.
Ano - provozuji momentálně CC 2.0TDI, které má aktuálně lehce pod 350t km - vstřiky původní; turbo, DSG, EGR, DPF taky...
Opravdu raději dám na vlastní zkušenosti než na plky někoho, kdo takové auto viděl tak akorát na obrázku
řidičBOB píše:Ano - provozuji momentálně CC 2.0TDI, které má aktuálně lehce pod 350t km - vstřiky původní; turbo, DSG, EGR, DPF taky...
Opravdu raději dám na vlastní zkušenosti než na plky někoho, kdo takové auto viděl tak akorát na obrázku
No jo, ale ty si přesně ten člověk, co ví jak se k tomu chovat. Takhle mi dostala teta, nadávala co ty auta hovno vydrží (má kugu v naftě). Že jí při 60tis odešel do prdele DPF. Tak se s ní bavím a vypadlo s ní, že to auto zažilo tak maximálně 50 dlouhých cest, jinak pořád město trtání, popojížďky, dokážu si i představit, jak nevytáčela turbo a popřípadě ho nechávala dochladit....
Tlak na cenu je jasný trend dneška ve všech oborech. A kdo tvrdí, že nechce nikde slevu a nekouká na cenu, tak buď a) kecá nebo b) je úplnej blb nebo c) je naftovej šejk. Asi to bude spíš za a) nebo za b)
Zpět k tomu řetězu, tam mohl být problém v horší třídě oceli, která stojí pochopitelně míň. A když řetězy už byly skladem, tak nepomohla ani ta úprava. Jiná možnost nebyla, čekání na nové by zastavilo výrobu. A jsme zase u těch cen a přitom tlaku na zisk. Že je to lumpárna je jiná otázka souvisící se stavem celého globálního systému.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Dneska ani ten RR nevydží to co dříve, mohl by o tom vyprávět jeden pán z Hodonína, který si pořídil Ghosta cabrio a už mu snad rok trčí v servisu, protože to nejsou schopný opravit.
northwind píše:Dneska ani ten RR nevydží to co dříve, mohl by o tom vyprávět jeden pán z Hodonína, který si pořídil Ghosta cabrio a už mu snad rok trčí v servisu, protože to nejsou schopný opravit.
Ghost je 7er, já myslel Phantom, navíc vadu ve výrobě udělá každej, bohužel člověk je tvor chybující.