

Plácáš nesmysly.honziss píše:Kodiaq cenik: Style s 110kw tdi 4x4 = 1.059.900. Prihod tazny, bufik a par prkotin co u rodinnyho auta chces a ses +kilo.
Add sleva - jasne, kdyz to bude kupovat velka firma nebo leasingovka, pujde to dolu, ale rozhodne ne na 800. A furt se tu bavime o 110kw nafte...
Kamos co ted kupoval jedno auto soukrome pro rodinu udelal velmi strizlivou konfiguraci za 1.2 a sleva byla 5% (objednal tusim highlandera). Auto se kterym jsem jel bylo za mega po slevach...tot moje zkusenosti.
Neplacam nesmysly. Nabidku jsem videl na vlastni oci.petr_riha píše:Plácáš nesmysly.honziss píše:Kodiaq cenik: Style s 110kw tdi 4x4 = 1.059.900. Prihod tazny, bufik a par prkotin co u rodinnyho auta chces a ses +kilo.
Add sleva - jasne, kdyz to bude kupovat velka firma nebo leasingovka, pujde to dolu, ale rozhodne ne na 800. A furt se tu bavime o 110kw nafte...
Kamos co ted kupoval jedno auto soukrome pro rodinu udelal velmi strizlivou konfiguraci za 1.2 a sleva byla 5% (objednal tusim highlandera). Auto se kterym jsem jel bylo za mega po slevach...tot moje zkusenosti.
Jednak nevěřím tomu, že by se dneska některé auto prodávalo jen s 5% slevou.Dvoudifernou slevu dostáváš snad všude za pozdrav.
A k tomu Kodiaku: Kodiaka nemám, ale když jsem 2 roky zpět kupoval Tiguana, dostal jsem na něj skoro 20%, a to jsem se ani nesnažil. Nekupoval jsem leasingovou flotilu (jen jeden kus), nejsem zákazník s historií (kupoval jsem první VW, u daného dealera jsem byl poprvé v životě), bylo to na firmu, to ano. Ještě jsem si mohl přihodit slevu tuším 50k, kdybych nechal vůz protiúčtem.
Konkretne na muj vkus se to dost naklani, coz dohromady s ultralehkym rizenim, na 18" kolech z toho dela neprijemnou vec na rizeni. Rejd taky nicmoc. Prevod rizeni minimalne v zacatku pomalej. Pritom ani supr pohodlny, ani uplne tichy od podvozku to taky neni._sulcik_ píše:A co je na něm konkrétně mizernýho? Že je komfortně odladěný a nevytřepe z tebe duši jako některá konkurence?Udělat podvozek, který je komfortní a zároveň "sportovní" tak trochu nejde, protože to jsou protiklady
Tohle ale nikdo neříkalhonziss píše: A argumentovat ze mizernej podvozek a rizeni je v poradku, protoze me to aspon donuti jezdit pomalu je uz uplne mimo.
Já ti nevím, nejhorší SUV, kterým jsem jel, byl Lexus RX. To v zimě na sněhu neprojelo pomalu ani ostrou zatáčku a zadek se urval takovým způsobem, že to ani ESP nezkrotilo. Holt asi těžký baterky v kufruhonziss píše:Konkretne na muj vkus se to dost naklani, coz dohromady s ultralehkym rizenim, na 18" kolech z toho dela neprijemnou vec na rizeni. Rejd taky nicmoc. Prevod rizeni minimalne v zacatku pomalej. Pritom ani supr pohodlny, ani uplne tichy od podvozku to taky neni.
Nevim, asi jsem cekal vic, kdyz jsou z toho vsichni tak odvareny...