Karoq stojí 2x tolik v EU vyrobený, než v číně vyrobený a to i ten v EU vyrobený obsahuje některé komponenty, v čím dál větší míře, taky z číny.
No proto budou tlačit na škodovku, aby to bylo jinak. Podívej se, jaký pokrok udělali v posledních 20 letech Korejci. To musí být pro Germány noční můra. Ono taky v Asii se maká, v Germánii jdou od dovolené k dovolené a od festu k festu. A občas taky je čas na práci
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Jiste, kdyz jses 20 let pozadu a pak nakupujes technologie a lidske zdroje tam kde jsou napred, tak se k tomu levelu taky zacnes blizit. To je podobny jako s tim hospodarskym rozvojem Ciny. Zaplatil to samozrejme zapad. Tim ze tam zacal hromadne vyrabet. Malokdo z nich si asi uvedomi, jak kratkozrake reseni to je.
Nevím, jestli to mají za cíl, ale podle mě likvidují
Nedává mi to smysl. Všechny seaty mi přijdou jako trošku přebouchaný škodovky nebo VW, jen s ošklivějším interiérem a celkově takový nezajímavý. A budou se snažit tvářit prémiově? Na to už je podle mě krátkej i de Meo..
Historie se opakuje.
Dříve tady záměrně brzdili vývoj (nejen) automobilového průmyslu sovětští bratři na věčné časy a nikdy jinak a dnes se této utlačovatelské role zhostili germ-landští brúdři. Třeba se ještě pořád mají chuť mstít za poválečné vyhnání.
Čéský muž pod bičem otrokáře žil, Čéský muž pod bičem otrokáře žil...