jarka: to je mi ho lito, ale to je neco tak tragickeho, ze pro to nemam slov. mmch, jel jsi v tom nekdy?
tomas: je to sragora celkove. tezky motor vepredu degraduje jizdni vlastnosti, motor sam o sobe je zoufalost, ktera dela neskutecny randal a jede jen asi ve 500 otackovem pasmu. (dobra, asi je to porad lepsi, nez u Fabie RS). myslim, ze na to tema PJ kdysi psal test na autorevue, doporucuji cist mezi radky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
v konecnem dusledku je to docela rychle auto, tech 170 k neni zase az tak malo, ale clovek musi byt hluchy, aby si to uzil. TFSI je ale o uroven jinde.
a hlavne, kupovat dieselovou RS jako ojetinu je opravdu velky risk.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
mmira: Souhlasím s tebou naprosto. Jen pro úplnost bych doplnil, že v mojem okolí všechny RS a ekvivalentní Leony co se prodávaly byly po klinické smrti motoru někdy i převodovky a dalších dílů. O dvakrát měněném turbu škoda mluvit. Prostě tyhle auta si většinou kupují lidé k bojovému nasazení a očipování. Podle toho taky vypadají.
Samozřejmě olítaný kamna jsou náskok na vidle jako prase.
A Fabia RS 1.4T DSG je věc hrozná - už je ta hlučnost motoru v otáčkách je pro mě neakceptovatelná. A furt je to malá stísněná jebka, kterou má každý druhý zoufalec v holobytu.
Jinak oktávka RS - pokud budu brát RS jako nejvyšší stupeň výbavy a ne jako sportovní náčiní - je celkem akcepotvatelné univerzální vozítko. Samozřejmě alternativ lze nejít více i mimo koncern.
Ono to silnější 2.0TDI zase není tak strašná záležitost, jak se tu píše. Něco naježděno v tom mám (ne v Octě) a dá se s tím žít. Možná lepší odhlučnění? Jinak s častým řazením souhlas, ale tak to má skoro každá nafta.
Ne, nezastávám se, nejsem zrovna fanda koncernových aut. Prostě jen píšu vlastní zkušenost. Do O2RS bych bral každopádně TFSI.