Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Spotřeba oleje je značně závislá na provozních otáčkách. Takže když se to honí, papká, když se jede dole, tak ne. Nezměnil se posledních 10.000km jízdní styl?
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
právě že prvních 33kkm (to sem s tím lítal já) = průměrná spotřeba přes 9, od 33kkm s tím jezdí kolega s průměrem do 7,5..... čili eeee
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
No ja bych rekl, ze to bude tou zmenou stylu pote, co byl motor zajety na neco jineho. U BMW to tak byvalo vzdy klasikou, pri pomalych jizdach pri nizkych otackach, kdy se motor nikdy poradne nezahral, to zralo olej. A naopak, pri poradne pile ty motory temer nezraly. Stejne se mi chova WRX.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28464
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
na mém TSI jezdí pořád stejný člověk a po cca 80t km to začlo enormě ten olej žrát.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
TSI je přímovstřik, takže též vytváří jemné tvrdé saze jako diesel. V kombinaci s EGR, turbem a dlouhými intervaly výměny oleje.........
Teď jen jestli to teče přes pístní kroužky nebo třeba přes turbo?
Teď jen jestli to teče přes pístní kroužky nebo třeba přes turbo?
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
to len mne sa zda zvrhlost menit olej po 30k km?
ja by som hladal pricinu aj tam
ja by som hladal pricinu aj tam
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
@řB: mno, tak to podle informací na škoda-foru vypadá na parádní průser...
a teraz k problému..vidím,že hľadáš pomoc aj na iných fórach (veď na to fóra sú)..už som ti raz odpovedal,ale v skratke to napíšem aj tu..ak sa bude spotreba zvyšovať,tak to vidím na pekný prúser..olej pôjde cez piestne krúžky,čo u tohoto motora sa stáva..škodovka o tom vie,rieši to prekrúžkovaním,v najhoršom prípade výmenou motora...ale najprv bude následovať "váhová skúška" spotreby oleja...určite sa to tu niekde spomínalo
EDIT:tu som ti niečo našiel,príspevok 439 a 440
http://forum.skodahome.cz/topic/116332- ... try1671382
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28464
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
váhovou zkoušku, celkem tři, to auto má za sebou. V servisu to dopadlo tak, že oleje bylo vždy víc 
BTW: motor tam už měněný byl.

BTW: motor tam už měněný byl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
zřejmě dobrej oddíl....řidičBOB píše: V servisu to dopadlo tak, že oleje bylo vždy víc.

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28464
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
taky jsem říkal a poslal je do řiti...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
