Co viem iste tak ESP v poFL Octavke uz nejde vypnut u predFL to je este mozne tam by som videl z uzivatelskeho hladiska vyznamnejsi rozdiel. Haldex 2. gen. ale uz je uzivatelsky prijemny, hlavne sa da zvyknut na situácie kedy tam ten zadok zapne/vypne u Haldex 4.gen. uz pripajanie necitit vobec, tam uz sa necaka na preklz, uz su naprogramovane situacie, kedy preventivne zapoji zadok...no fun factor je hlavne kvoli ESP uz takmer uplne nulovy...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Urcite Skusenosti na snehu mam sice len s Alteou Freetrack 2,0 TDI 4x4(podvozok a system pohonu rovnaky) a tam to islo fajn, dalo sa s tym krasne blbnut az na ten posed ala autobus
Jediny problem s haldex 2. gen som zazil pri tahani druheho auta hore zasnezenou cestou...system sa stale zapinal a vypinal kedy istota bola ta tam a zadna spojka slusne smrdela...ale podarilo sa
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
jj, fun faktor je zahlušen ESP.... ale i při vypnutém ESP neočekávej stabilně rovnoměrnou přetáčivost , díky neustálému "přelívání" Mk mezi předkem a zadkem se to i při vypnutém ESP chová krapet jankovitě.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Ak cakas od auta nizku spotrebu tak 1.9tdi, ak nahodou nieco ine(charakternejsi motor, kulturu chodu) tak 2.0fsi. Neviem ako je odhlucnena octavia, ale Golf V 1.9tdi na dialnici rychlostami 145+ je strasne nieco. Pravidelne cesty nad 100km po dialnici ta znicia .
Osobne by som bral 2.0fsi