mattonecz píše: ↑pon 01 dub 14:08
To je husty stejne ty ceny novy to stalo tak o 100 vic ne?
Přesnou kupní cenu zjistím, ale tuším něco kolem 600 tis. Je to docela dobře vybavené. A ceny od 2017 jsou o 50% výš, podle toho se prodávají i ojetiny.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Mě se to stalo před 2 lety s C4 Cactus. Koupeno nové za 300 těsně před uvedením nového modelu. Po 4 letech a cca 30tKm jsem ho pouštěl v rámci rodiny a nejlevnější porovnatelné auto bylo za 320
vim že to tu jednou někdo psal, od tý doby si toho víc všímám: O4 ale i superb3 strašně oslňuje matrixama zezadu, předpokládám že to je režim bez dálek, hlavně levý světlo. včera sem si myslel že má superb za mnou dálky.. a o4 to dělá fakt každá. strašný. (nemám automaticky tlumený žándý zrcátko, skvělé kombinace výbav audi )
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
matrixy jo ale asi s vypnutyma dalkama. resp nejvic si toho vsimam v tunelech tak nevim jestli si to v tunelu zapina dalky. Q5 to nedelala myslim. zaroven q5 mela vsechny zrcatka automaticky cloneni tak sem si toho nevsimal u ostatnich. ja chci q5
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
mattonecz: To budou určitě aktivní matrix včetně dalkového režimu. Golf mi normálně používá adaptivní dálkové i v tunelech, na ulici s osvětlením a podobně.
Zároveň minimálně u O4 byly zpočátku výroby na oslňování docela stížnosti.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není