Tak si myslím, že eskapádu s Fiatem můžeme považovat za vyřízenou.
Na velmi výrazný whitelist patří zařadit bývalý autorizovaný servis Fiatu v Jihlavě ze skupiny Auto Louda.
Který mi jistě při obou garančních prohlídkách, které u nich vozidlo absolvovalo, vyměnil palivové filtry přesně tak, jak udává servisní plán výrobce.
Ale ani jednou mi je nevyfakturoval, takže jsem ušetřil
Je s podivem, jak k tomuto politování hodnému omylu mohlo dojít, když na tom importér tak maká.
Bohužel neexistuje způsob, jak bychom mohli své koncesionáře kontrolovat u každé jednotlivé zakázky. Obecně nicméně probíhají jak důkladné audity, tak obecné kontroly při pravidelných návštěvách oblastních manažerů
Tvrzení dalšího autorizovaného servisu, Auto Šafránek, že tak zasranej palivovej filtr v životě neviděli, se v tomto kontextu jeví jako prachsprostá pomluva.
Že to auto chcíplo s 90kkm na DPF a zejtra z něj má Šafránek, po měsíci od přistavení s nájezdem 10X XXXkm, začít vyndavat motor, přičemž předpokládá blbej EGR, s případnou (ne)výměnou palivového filtru jistě nemůže souviset.
