Stránka 2 z 2

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

PříspěvekNapsal: ned 11 čer 23:06
od Bravo
Tak už len to že dávajú zavádzuje informácie može byť problém, kebyže napíšem do AUDI (moja značka) že zavádzaju že sú autorizák atd...Tak dohodnúť sa s nimi skúsim napíšem im maila, nemám náladu tam chodiť...A ak nebudú mať záujem riešim to ako píšete vyššie, SOI.

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

PříspěvekNapsal: pon 12 čer 06:01
od řidičBOB
Audi to zastoupení určitě řešit bude, resp. Porsche Česká republika...pokud mají na starost i SK.

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

PříspěvekNapsal: pon 12 čer 08:47
od GeneHawkins
Podle mě je to nenapadnutelné, žádná obecně platná definice "autorizovanosti" servisu neexistuje, naopak, platnými předpisy je opravdu autorizovaný provádět veškeré opravy.
Druhá věc je, že bych to tam takhle samozřejmě nepsal...

Takhle obecně popsaná závada a řešení nemá cenu ani komentovat.