Ako riešiť reklamáciu v servise?

Volné diskuse na libovolná témata...

Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod Bravo » čtv 08 čer 21:11

Dobrý deň, začnem opisovať moj problém komplet od začiatku.Začal som mať problémy s autom tak som si na diagnostike pozrel či mi nevypíše kde je chyba a diagnostika vypísala danú chybu tak som zanesiel do servisu nech mi to opravia že sa s tým nedá jazdiť, to bolo cca mesiac dozadu, objednali ma auto som im doviezol mal som ho tam 5dní po 5dnoch mi zavolali že to je funkčné a že chyba na diagnostike už nieje zaplatil som 170€, lenže čo sa nestalo chyba na aute sa začalo prejavovať už na druhý deň(stále tá istá chyba len zomna tahajú peniaze), tak som tam išiel to reklamovať, keď som sa spýtal či mi urobili to čo písala diagnostika odpovedali že áno že tam musí byť chyba inde, tak mi vymenili další diel na aute zaplatil som 60€(ževraj reklamácia) za 3dni som prišiel pre auto, po tom čo som odišiel zo servisu po 1km sa mi chyba na aute prejavilo presne v takom znení s akou som ho tam doniesol prvý krát, ani z 1% opravené, a ešte po tom čo som si sadol do auta na podlahe pod spolujazdcom hodený rámik od rádia ktorý tam ani nešiel až som si ho tam dal doma po pár úpravách, a na prednom nárazníku spojler dosť prasknutý(ktovie kde je zostatok spojlera), včera som išiel na diagnostika znova do iného servisu, chyba tam stále je nebola ani robená, opravovali úplne iné veci(podla mna mi tam moje dobré diely menili, a len tak tahali zomna peniaze), už som objednaní do servisu na výmenu daného dielu, oprava cca 100€ len moj problém spočíva v tom či sa dá nejako dohodnúť s autoservisom ktorému som zaplatil tých 230€ na vrátenie finančných prostriedkov, popr. nejako ich postrašiť alebo to riešiť inou cestou?Ďakujem za pomoc.
Bravo
Autoškolák
 
Příspěvky: 26
Registrován: stř 07 led 21:56

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod vonkreuz » čtv 08 čer 21:45

SOI. Dost možná nedostaneš peníze zpět, ale servis bude podušen.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
 
Příspěvky: 1149
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod Bravo » čtv 08 čer 21:50

vonkreuz píše:SOI. Dost možná nedostaneš peníze zpět, ale servis bude podušen.

Takže sa neoplatí ani skúšať niečo riešiť so servisom?Že by som sa s nimi skúsil dohodnúť a ak povedia že sa somnou nemajú o čom baviť potom to riešiť so SOI popr. ho postrašiť že si to začnem riešiť so SOI a podobne?
Bravo
Autoškolák
 
Příspěvky: 26
Registrován: stř 07 led 21:56

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod řidičBOB » pát 09 čer 05:56

Pokud je to autoritovaný servis, obrátil bych se na zastoupení dané značky.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod Bravo » ned 11 čer 12:49

Na ich webe som našiel že sú autorizovaný servis pre všetky značky, prikladám fotku v prílohe, to znamená teda ak tam je aj moja značka auta tak sa možem obrátiť priamo na centrálu?Ďakujem.
Přílohy
servis.png
Bravo
Autoškolák
 
Příspěvky: 26
Registrován: stř 07 led 21:56

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod řidičBOB » ned 11 čer 13:14

Sice o té informaci na webu pochybuji, ale přes to bych se obrátil na zastoupení dané značky...co oni na to...
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod Bravo » ned 11 čer 14:14

Ďakujem.
Bravo
Autoškolák
 
Příspěvky: 26
Registrován: stř 07 led 21:56

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod ctrl_j » ned 11 čer 14:17

Bravo píše:Na ich webe som našiel že sú autorizovaný servis pre všetky značky, prikladám fotku v prílohe, to znamená teda ak tam je aj moja značka auta tak sa možem obrátiť priamo na centrálu?Ďakujem.

Tak siroky zaber je nesmysl uz jen ciste z teoretickeho hlediska. Je to obycejny neautorizak co spravuje (nebo se o to aspon pokusi) to, co tam zakaznik priveze. Ono uz dost napovi to, jak se ten servis jmenuje…
Importer by se tim zabyval pokud by skutecne o autorizak slo, ale o tom lze vyrazne pochybovat.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 3108
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod ML63 » ned 11 čer 14:26

Přesně tak. Takovejhle servis ala brouk Pytlík, to už je předem jasný, že to bude stát za hovno.
ML63
Autoškolák
 
Příspěvky: 24
Registrován: pát 02 čer 14:36

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod řidičBOB » ned 11 čer 17:57

V tom případě je cesta pouze jedna: pokus o domluvu a pokud nedopadne jak si představuješ, tak soud, soudní znalec a tak. Ale i zde je výsledek krajně nejistý.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Další

Zpět na Ring volný

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků