Ako riešiť reklamáciu v servise?

Volné diskuse na libovolná témata...

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod Bravo » ned 11 čer 23:06

Tak už len to že dávajú zavádzuje informácie može byť problém, kebyže napíšem do AUDI (moja značka) že zavádzaju že sú autorizák atd...Tak dohodnúť sa s nimi skúsim napíšem im maila, nemám náladu tam chodiť...A ak nebudú mať záujem riešim to ako píšete vyššie, SOI.
Bravo
Autoškolák
 
Příspěvky: 26
Registrován: stř 07 led 21:56

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod řidičBOB » pon 12 čer 06:01

Audi to zastoupení určitě řešit bude, resp. Porsche Česká republika...pokud mají na starost i SK.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20580
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Ako riešiť reklamáciu v servise?

Příspěvekod GeneHawkins » pon 12 čer 08:47

Podle mě je to nenapadnutelné, žádná obecně platná definice "autorizovanosti" servisu neexistuje, naopak, platnými předpisy je opravdu autorizovaný provádět veškeré opravy.
Druhá věc je, že bych to tam takhle samozřejmě nepsal...

Takhle obecně popsaná závada a řešení nemá cenu ani komentovat.
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
 
Příspěvky: 1407
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Předchozí

Zpět na Ring volný

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků