Stránka 194 z 331

Re: Rychlodotazy

Napsal: čtv 21 úno 21:20
od mattonecz
To zkusím někdy teda

Re: Rychlodotazy

Napsal: čtv 21 úno 21:28
od Kavis
Hadam, ze to je akorat vymrd se systemem ze strany prodavacky. Nebude to v u nich jako objednavka z netu, ze ktere nemaji nic, ale primy prodej, ze ktereho jsou provize.

Re: Rychlodotazy

Napsal: pát 22 úno 07:39
od rhinos
pokud jsem to dobre pochopil...
kdyz to objednas z eshopu s vyzvednutim na pobocce tak stale plati moznost vraceni do 14 dnu

Re: Rychlodotazy

Napsal: pát 22 úno 08:08
od řidičBOB
ano - dle zákona není důležité, kde zboží vyzvedáváš, ale jakým způsobem proběhla objednávka zboží (čili uzavření kupní smlouvy)...

Re: Rychlodotazy

Napsal: pát 22 úno 09:04
od Stepan
rhinos: Tam šlo právě o to, že mi to protáhla kasou, jak kdybych to koupil na pobočce
E: to vyzvednutí z eshopu jsem chtěl platit cash, nakonec jsem to vzal kartou. Jestli to něco znamená.

Re: Rychlodotazy

Napsal: pát 22 úno 11:15
od vonkreuz
@ Kavis - pokud by měl možnost zakoupit zboží pŕímo on-line platbou kartou (zrychlený mezibankovní převod), tak by obchod zboží jenom vydal (protože už bylo zaplaceno on-line) a na denní uzávěrce (obratu přes pokladunu) by se to neprojevilo. Takto, bez ohledu na to, zda by si to nechal Džunijor prodat jako internet nebo kamenný obchod se to projeví na denní tržbě. Takže prodavači mají plusové body, že něco prodali. Bude za tím něco jiného - viz. níže.

@ řBob - pokud si Džunijor vytvořil rezervaci s volbou vyzvednutím na prodejně, tak se nejedná o uzavření kupní smlouvy a tím se na to nevztahuje "komunikace pomocí prostředku na dálku" a tedy to není brané jako internetový nákup s možností vrátit bez udání duvodu do 14 dní.

Celkově si myslím, že nabídka na 10% slevu za "kamenný prodej" má jediný cíl... vzledem k tomu jakou sortu lidí vídávám v A3 Sportu a co si myslím o hrdých nositelích Tříproužku a Pumy, očekávám zvýšený počet vyjebávaču co se pokusí zboží ponosit a pak ho vracet jako nepoužité. Takže prodejna se to snaží eliminovat tímto zbusobem.

Něco za něco. Nižší obrat za snížení rizika problému s vraceči.

Re: Rychlodotazy

Napsal: pát 22 úno 11:20
od řidičBOB
Nevím, jak to bylo v tomto konkrétním případě - pokud je to nazváno jako rezervace zboží, tak máš pravdu... Pokud ale uzavřel klasickou objednávku, pouze s tím, že zboží vyzvedne na prodejně nebo v úschovně/úložně, tak se jedná o klasickou kupní smlouvu - běžně třeba Alza/Mall/ Kasa/ Datart, atd.

Re: Rychlodotazy

Napsal: pát 22 úno 13:27
od Kavis
VK: to je prave otazka, jestli tli jim to skoci do obratu, ze ktereho maji provize. Ty systemy umi rozlisit, jestli to je objednavka z netu nebo prodej v obchode. Pokud by uz bylo zbozi zaplaceno online, tak s tim samozrejme nic neudelaji, ale uz bylo receno, ze to platil na miste.

Re: Rychlodotazy

Napsal: ned 03 bře 13:32
od pavproch
Rychlodotaz k (výměně) RZ:

Vím, že neska je možné při koupi (staršího) auta tady v CZ nechat na autě původní RZ i přes jinou krajovou příslušnost.

Tenhle týden budu s mmirou řešit jeho (ex -pj-) 3er pro sebe a plánuju to takle: při koupi (přepisu na DI v Olm z mmiry na mne/mou firmu) nechat na autě původní RZ, pak to nechám zafoliovat (změna barvy) a s dokladem o foliování zajdu k nám na DI nechat tu změnu zapsat a přitom vrátit původní RZ a nafasovat (za 800,-) nové RZ se Z-tkem (nás kraj). Nemám ve svém plánu nějakou (logickou = uvažovaní) chybu? Lze to takle neska udělat? (Na DI sem naposled byl před mnoha lety.....)

Re: Rychlodotazy

Napsal: ned 03 bře 13:40
od HondaMan
Měnit z M na Z ... z bláta do louže...