Rychlodotazy

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3458
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od honziss »

mmira píše:BRZ je fajn, jen si v tom nedovedu představit jezdit pravidelně. Na pohodový pohyb v provozu to nemá výkon, je v tom i docela hlučno.
Presne moje zkusenost s GT86 kdyz ji zacali prodavat.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od _sulcik_ »

jerry píše:BRZ bych oproti Supře volil jednoznačně. Za mě samé výhody - nižší hmotnost, atmosféra, MT, hezčí design, lepší cena a jako bonus malá ztráta hodnoty :ymapplause: A nakonec ho mají i pro tebe s AT ;)
Atmo bych označil spíš jako nevýhodu. Atmo má smysl, pokud se bavíme o 6+ válcích. Ale 4válec atmo bude vždycky nahovno, žádnej krouťák, zvukově to není lepší než turbo 4 hrnek, úzké pásmo použitelných otáček, na daily otravný.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
honziss
Letec
Příspěvky: 3458
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od honziss »

_sulcik_ píše:
jerry píše:BRZ bych oproti Supře volil jednoznačně. Za mě samé výhody - nižší hmotnost, atmosféra, MT, hezčí design, lepší cena a jako bonus malá ztráta hodnoty :ymapplause: A nakonec ho mají i pro tebe s AT ;)
Atmo bych označil spíš jako nevýhodu. Atmo má smysl, pokud se bavíme o 6+ válcích. Ale 4válec atmo bude vždycky nahovno, žádnej krouťák, zvukově to není lepší než turbo 4 hrnek, úzké pásmo použitelných otáček, na daily otravný.
No prave, na bezny jezdeni je to 205 vs 400 nm.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5589
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Snowman000 »

Vrooom píše:Mne se BRZ libi, interier mi prisel v poho. Co si vzpominam, tak se mi nelibil zvuk motoru. Ale jinak fajn auto. BTW na Alpine by jsi neprisetril? Mohla by si slusne drzet cenu, viz alfa 4C.
Tez mi pride Alpine A110 ako zaujimava volba, obzvlast ked nie je manual podmienkou. Komfort toho auta je vyzdvihovany a pojde to sakra lepsie ako BRZ alebo 4-valcova Supra (nic proti nim, sam bych BRZ raz chcel)

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2549
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Vrooom »

Taky mám za to že alpine není tvrdý trakar, ale naopak rozumne nastaveny silniční auto. Jediný čeho bych se bál je možná horsi servisovatelnost. Oproti 4c to má být o dost sofistikovanější. Brz ale zase bude víc chuligansky auto.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1874
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Zajda »

jerry píše:BRZ bych oproti Supře volil jednoznačně. Za mě samé výhody - nižší hmotnost, atmosféra, MT, hezčí design, lepší cena a jako bonus malá ztráta hodnoty :ymapplause: A nakonec ho mají i pro tebe s AT ;)
Archaický měničový Aisin asi nebude to pravé do sporťáku a motor který do 4000 otáček nejede, končí v 7500 a má kvalty rozskákané od sebe je taky trochu nešťastný. I s malou atmosférou je radost pracovat, pokud všechno ostatní kolem je pro ni uzpůsobené.
《》
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od ctrl_j »

BRZ/GT86 moc nesleduji, ale par duvodu proc bych je nekoupil:
- jsou na trhu uz dost dlouho, o brzkem prichodu nastupce neni pochyb,
- ten motor co je v BRZu Subaru prevrtalo na objem 2.4 a dali tam turbo. Novy Outback co se od lonska prodava v US jej ma,
- soucasne Subaru predelalo soudoby atmo 2.5 na primovstrik a opet jej dostal novy Outback.
- Outback je v US prodejni hit (tusim ze je to tam nejprodavanejsi Subaru a vubec kombi jako takove) - cili tyhle motory budou mit odbyt,
- suma sumarum bych se nedivil, kdyby novy BRZ jeden z tech vyse jmenovanych dostal.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Stepan »

u konkurence psali o právě té R4T. Otázka je, jaký pak bude rozdíl mezi čtyřválcovou Suprou a BRZ. A jak to pak bude s převodovkama? Předpokládám, že Outback manuál nenabízí a jede klasicky Subaru linku s CVT. To do sporťáku snad ne.
Nicméně, taková GT86 s cenou kolem milionu vč. DPH a dynamicky konkurenceschopným motorem by mohla bejt velká paráda :x
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od ctrl_j »

Jo, Outback CVT-only.
Nekam se mi vytratil radek s Levorgem. Novy Levorg ma fungl novou turbo 1.8. S jakou prevodovkou to bude asi nikdo netusi, auto jeste v podstate neexistuje.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
jerry
Letec
Příspěvky: 3343
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od jerry »

Zajda píše:
jerry píše:BRZ bych oproti Supře volil jednoznačně. Za mě samé výhody - nižší hmotnost, atmosféra, MT, hezčí design, lepší cena a jako bonus malá ztráta hodnoty :ymapplause: A nakonec ho mají i pro tebe s AT ;)
Archaický měničový Aisin asi nebude to pravé do sporťáku a motor který do 4000 otáček nejede, končí v 7500 a má kvalty rozskákané od sebe je taky trochu nešťastný. I s malou atmosférou je radost pracovat, pokud všechno ostatní kolem je pro ni uzpůsobené.
Reálně jsem žádné BRZ s AT nikdy neviděl. A že by tam měl být měničový Aisin, hrůza :( BRZ s MT je dobré, ale to honziss nechce :(
Naposledy upravil(a) jerry dne pon 17 úno 09:37, celkem upraveno 2 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Odpovědět