Rychlodotazy
Re: Rychlodotazy
chci videt nekoho kdo by radsi sedel v ty fobii
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Rychlodotazy
Nebo Lexusctrl_j píše:Tohle tema by se taky mohlo jmenovat: Proc si koupit Volvo (i ctyrem valcum navzdory )
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rychlodotazy
Vetsina beznych znacek ma zadni cast auta vyrobenou z totalniho blata, protoze to je proste o parnik levnejsi. Stejnym zpusobem se setri na konstrukci a materialech podvozku. Pak si clovek koupi supa za mega, mlati mu zadni naprava a sebemensi tukanec zezadu zkrouti auto az po strechu. Ale lidi vybiraj hlavne podle designu a velikosti obrazovky infotaimentu, takze se neni cemu divit.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rychlodotazy
nasel sem si obrazek astry a docela to ujde, no volvo to neni
kazdopadne je to dalsi vec na kterou se budu koukat pri vyberu dalsiho auta, do kteryho uz by hrozily deti
kazdopadne je to dalsi vec na kterou se budu koukat pri vyberu dalsiho auta, do kteryho uz by hrozily deti
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Rychlodotazy
Slusnej vysledek: http://www.thedrive.com/news/20852/toyo ... semi-truck
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rychlodotazy
v USA maj nektery modely dost pekny. a i bezpecny tedy
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Rychlodotazy
Ten Beetle mě překvapil.
Bohužel z těch videí není vidět, co to udělá, když se auto s něčím následně srazí zepředu. Přecejen do zaparkovaného auta to zezadu naprcá málokdo. Většinou jsou to nedobržděný kolony. A zrovna Brouk po nárazu jede, třeba ve srovnání s XC90, celkem rychle vpřed. Když by předtím byl návěs a brouček byl prakticky v lisu, asi by to vypadalo jinak
Edit, pro další debatu:
Vždycky když mi někdo vysvětluje, že pasivní bezpečnost SUV se ve městě neprojeví
Beruška versus lokomotiva. Přítelkyně sice vyhrožuje, že až přijde čas na děti, tak ji do žádnýho obrovskýho krámu nedostanu, ale asi jí to budu muset vysvětlit pořádnějc
Bohužel z těch videí není vidět, co to udělá, když se auto s něčím následně srazí zepředu. Přecejen do zaparkovaného auta to zezadu naprcá málokdo. Většinou jsou to nedobržděný kolony. A zrovna Brouk po nárazu jede, třeba ve srovnání s XC90, celkem rychle vpřed. Když by předtím byl návěs a brouček byl prakticky v lisu, asi by to vypadalo jinak
Edit, pro další debatu:
Vždycky když mi někdo vysvětluje, že pasivní bezpečnost SUV se ve městě neprojeví
Beruška versus lokomotiva. Přítelkyně sice vyhrožuje, že až přijde čas na děti, tak ji do žádnýho obrovskýho krámu nedostanu, ale asi jí to budu muset vysvětlit pořádnějc
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Rychlodotazy
Jeste doplnim, ze ty testy se zadnim narazem nejsou primarne kvuli zkoumani ochrany posadky, ale odolnosti proti uniku paliva a nasledne moznosti pozaru.
Electronic Code of Federal Regulations píše:S1. Scope. This standard specifies requirements for the integrity of motor vehicle fuel systems.
S2. Purpose. The purpose of this standard is to reduce deaths and injuries occurring from fires that result from fuel spillage during and after motor vehicle crashes, and resulting from ingestion of fuels during siphoning.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Rychlodotazy
O výsledné odolnosti a deformačních zónách ty obrázky mnoho nevypoví.
Audi A8 má velmi podobnou konstrukci co do skladby materiálů jako Fabia, jen místo nejlevnější oceli používá slitinu hliníku, a samozdřejmě úplně jiných tvarů profilů ale C sloupek rozhodně neobsahuje tak drahé materiály jako A+B sloupky. Je však nutné si uvědomit, že samotný materiál neurčuje výslednou odolnost vůči deformaci.
Tu určuje i tvar, a síla materiálu a tvar karosérie, takže z těch obrázků vyčteš kulové, nevíš jaká je výsledná pevnost.
Taky obrázky nejnovějších aut nejsou zcela přesné ale jen informativní.
Tam, kde vidíš A+B sloupek že je z nejlepšího materiálu, tak to není zcela pravda.
Je to kombinace profilů, a je tam i horší ocel, né jen tak nejlepší.
Je to patrné zde na Superbu2:
Skyactiv body od Mazdy taky měl být zázrak a opět A+B sloupky jsou z dvojího materiálu:
Audi A8 má velmi podobnou konstrukci co do skladby materiálů jako Fabia, jen místo nejlevnější oceli používá slitinu hliníku, a samozdřejmě úplně jiných tvarů profilů ale C sloupek rozhodně neobsahuje tak drahé materiály jako A+B sloupky. Je však nutné si uvědomit, že samotný materiál neurčuje výslednou odolnost vůči deformaci.
Tu určuje i tvar, a síla materiálu a tvar karosérie, takže z těch obrázků vyčteš kulové, nevíš jaká je výsledná pevnost.
Taky obrázky nejnovějších aut nejsou zcela přesné ale jen informativní.
Tam, kde vidíš A+B sloupek že je z nejlepšího materiálu, tak to není zcela pravda.
Je to kombinace profilů, a je tam i horší ocel, né jen tak nejlepší.
Je to patrné zde na Superbu2:
Skyactiv body od Mazdy taky měl být zázrak a opět A+B sloupky jsou z dvojího materiálu:
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)