Rychlodotazy

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Snowman000 »

Stepan píše:Dají mi operak na Yarise GR? :ymdevil:
Konecne zmysluplny navrh :ymhug: ^:)^
Chod do toho B-)

https://www.autohled.cz/a/toyota/yaris- ... ni-leasing
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Předseda »

Hele tady u mě jezdí borec s Rézou STI WRX STI (MY 2014). Zvuk to má nesmyslně boží, vytáhne z toho v pohodě kočárek a z auta vyskáčou děti ze sedaček. Fakt jsem čučel jak péro z gauče :D
honziss
Letec
Příspěvky: 3463
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od honziss »

Stepan píše:
honziss píše:2 stepan, nemrhej elanem na 5m nudnej mqb korab, toho si uzijes dost az budes mit rodinu/stavet barak/zestarnes a kup si nakou poradnou uchylarnu! :D
Tak Supra je off, stejně jako STI, z důvodu výše :D
Ale jenom orientačně, kolik ti to žere v zátěži? Aktivní okresky / 200 na dálnici.
Dají mi operak na Yarise GR? :ymdevil:
Vzhledem k podminkam jsem se do nemecka od podzima jeste nepodival, takze nevim co to basti na skutecnym autobahnu.

Nejvyssi cislo jsem videl 15 (praha + okresky v okoli + hodka na zasnezenym parkovisti). Naopak dlouhy trasy pri dodrzovani predpisu (vyzkouseno 1x) zajedes pod 6. V prumeru 7-8-9 dle tempa. Akorat u yarise bych to asi necekal tak ruzovy, protoze ma kratkou prevodovku a 6tka toci na dalnici nesmysl.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5453
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Stepan »

To bych ani neporovnával, spíš mi jde o to, co tak můžu čekat od "moderního" benzínového dvoulitru v tempu, které zvládne s prstem v nose i ekvivalentní TDI.
Kolega má právě L&K 200kw TSI a upřímně, tempo, v kterým se s tím dá jezdit za 9-10, odmítám akceptovat jako svoje cestovní. Jakákoliv snaha o neusnutí za volantem je 13+. Samozřejmě, 4x4 a těžší auto. Nicméně moje nedůvěra v tom, že TSI vs. TDI bude v O4 / Golfu, rozdíl 2-3 litry, je na tomhle založená :ymblushing:
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Snowman000 »

No pri takom tempe pri akom robi Sup 13+ tak sa asi ziadny benzin nedostane pod 10...ta Octa ma najvacsiu nadej sa tam priblizit, ale dehet to nikdy nebude, takze kruh sa uzavrel a zase raz to vyhrava 2.0 TDI v silnejsom prevedeni...GTD/RS "d"
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5453
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Stepan »

Ale tak ukecali jste mě :D
"Náš" koncern dealer má O4RS s MT na skladě. Tak aspoň podívat se zajdu :)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Předseda »

zeptej se Brasciho.. ten měl Superba 206kW a ted jezdí 340i. Ten asi bude tvému stylu jízdy nejblíže. Tak ti řekne kolik to baští. Bramboru nechceš, ale 8° AT té spotřebě pomůže.
honziss
Letec
Příspěvky: 3463
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od honziss »

Uprimne si nedokazu predstavit, ze bych po CR jezdil dlouhy trasy za 13+ v prumeru na nadrz. To musi bejt fakt rychle treba v noci a nebo uplne dementne brzda plyn. Ja mel pri poslednim rychlym navratu z moravy prumer kolem 145km/h a spotrebu asi 11 a sice jsem nejel uplnej strop, ale u moc rychlejc by to v normalnim provozu neslo :-o
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5453
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od Stepan »

Humpolec - Ostrava a zpět :)
Paradoxně mi přijde že dálnice, ideálně noční, je pro spotřebu oproti standardnímu provozu na rychlostkach / okreskach relativně v pohodě. Protože větší plynulost. Největší peklo na spotřebu jsou, aspoň z mýho pozorování, silnice typu Jihlava - Stonarov - Třebíč (nebo Moravský Budejky) nebo Humpolec - Pelhřimov - Tábor. Neustálý střídání plyn - brzda - plyn při předjíždění vocasů co se sice serou 80 tacho, ale zase jsou namackany ve vláčku bez rozestupu...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Rychlodotazy

Příspěvek od _sulcik_ »

O4 RS diesely jak předokolka, tak 4 kolka mám ozkoušený Něměcko a zpět několikrát po dálnici 500km jedna cesta. Jezdím full gas zásadně, co provoz dovolí, v pondělí dopoledne bez provozu předokolka +/- 7, čtyřkolka +/-8, Zpátky v pátek bejvá provoz a nedá se letět, takže oboje o litr míň, to by asi spíš odpovídalo českýmu provozu, pokud nelítáš 200+ i v ČR :D Ty nový Evo nafty jsou fakt neskutečně úsporný a i poměrně pružný a kultivovaný. Benzín RS nevím, delší trasu jsem asi nikdy nejel. Jsem velkej milovník manuálu, ale 50kkm ročně po dálnicích by mě to asi úplně nebavilo.
Jinak koukal bych po DCC jestli máš najezdit hodně km. Comfort režim je fakt příjemný na dálnici a nevypínal jsem ho ani 200+.
Jinak souhlas s ostatníma, že 4kolka je lepší na mokru o dost, když spěcháš to je fakt znát, hlavně při těch rozjezdech.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Odpovědět