Stránka 1 z 6
					
				Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: pát 19 říj 21:18
				od sváteční řidič
				Zdravím, v blízké době budu mít k dispozici nový vůz s velkým (4,8L) benzinovým atmosferickým motorem a automatickou osmistupňovou převodovkou.
Doposavaď jsem zajížděl auta s malýma motorama (do 2L) a manuální převodovkou, a proto Vás žádám o radu, jak se ze začátku chovat k novému autu s velkým motorem?
			 
			
					
				Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: pát 19 říj 21:25
				od řidičBOB
				Základem je - moc to neprožívat a jezdit s tím úplně normálně.
			 
			
					
				Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: pát 19 říj 22:29
				od Caddy
				no vida, dneska se jeste vyrabi auta 

 Tohle zni dobre 

 
			 
			
					
				Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: pát 19 říj 22:36
				od Jenyk
				Jezdit, automat si to ošéfuje. A levou nohu skrčit pod sedadlo 

 A motor 4,8 litru není velký, je normální.
 
			 
			
					
				Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: pát 19 říj 22:57
				od beaumont
				Jediné, co mě napadá, tak prvních ca. 1.500-2.000 km:
- nedávat na automatu program Sport (jestli tam teda něco takového je)
- pokud možno se vyvarovat kickdownu
- pokud možno nedávat prudce plný plyn v nízkých otáčkách, raději přidávat plynule a postupně
A po těch ca. 2.000 km naopak začít to výše zmíněné dělat, aby motor "nezlenivěl". Samozřejmě pouze ve chvíli, kdy bude voda i olej zahřáté na provozní teplotu.
			 
			
					
				Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: sob 20 říj 08:20
				od Honza42
				Jak zajíždět? Úplně normálně, od pumpy k pumpě.
			 
			
					
				Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: sob 20 říj 19:03
				od Jenyk
				beaumont píše:Jediné, co mě napadá, tak prvních ca. 1.500-2.000 km:
- nedávat na automatu program Sport (jestli tam teda něco takového je)
- pokud možno se vyvarovat kickdownu
- pokud možno nedávat prudce plný plyn v nízkých otáčkách, raději přidávat plynule a postupně
A po těch ca. 2.000 km naopak začít to výše zmíněné dělat, aby motor "nezlenivěl". Samozřejmě pouze ve chvíli, kdy bude voda i olej zahřáté na provozní teplotu.
Hele tohle je trochu jiná třída, když něco takového udělá bude na stromě. Jezdit, neřešit.
 
			 
			
					
				Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: sob 20 říj 19:37
				od pavproch
				co to může být žač, to "nové" auto?
objem 4.8l, mně nenapadá nic jiného než V8 4.8l Vortec LR4 Small block - enemže to dávají enem amerických trucků se 4 nebo 5 nebo 6st AUT ....
			 
			
					
				Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: pon 22 říj 12:37
				od sváteční řidič
				pavproch píše:co to může být žač, to "nové" auto?
objem 4.8l, mně nenapadá nic jiného než V8 4.8l Vortec LR4 Small block - enemže to dávají enem amerických trucků se 4 nebo 5 nebo 6st AUT ....
Napovím. Nové auto má rovných 400 koní. Věřím, že někteří z vás určitě tuší, co to je za auto a doufám, že mě nebudou proklínat za můj výběr.  

 
			 
			
					
				Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
				Napsal: pon 22 říj 12:49
				od vasco
				pavproch píše:co to může být žač, to "nové" auto?
objem 4.8l, mně nenapadá nic jiného než V8 4.8l Vortec LR4 Small block - enemže to dávají enem amerických trucků se 4 nebo 5 nebo 6st AUT ....
Co Cayenne? 
