Fotografování

Volné diskuse na libovolná témata...
Uživatelský avatar
Jan
Pan Řidič
Příspěvky: 283
Registrován: stř 17 srp 18:37

Fotografování

Příspěvek od Jan »

Zdravím, nedávno jsem se začal věnovat fotografování a fotografování aut, no jako fakt hrůza. Zatím to fotím jen obyčejným kompaktem, ale i tak bych rád znal váš názor. Zkoušel jsem klasické focení a pak "HDR" techniku. Zatím je to focené jen u náhodného auta, kde jsem neměl možnost pohybovat s vozem a tudíž pozadí nešlo změnit. Hold spolujezdec je spolujezdec.

Pro zvědavé se jedná o Fábii s 1.2TSI 77kw.

Obrázek
Obrázek

Mám i svou facebookovou stránku, tak kdybych mohl poprosit, tak mě aspoň někdo "Likněte" ;;)

http://www.facebook.com/JanMikulkaPhotography
AAAautovraky... Nejhorší, největší a nej********ší autobazar v ČR!
Od 23.září 2011 majitel Citroen C8 3,0i V6 exclusive tiptronic s automatem :) .
Hledám sponzora na nový fotoaparát, nejsem náročný ;).
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1682
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: Fotografování

Příspěvek od vasco »

Nemyslím to nijak zle, ale všechno je špatně, ale úplně :-) Já si myslím, že člověk by měl číst, zkoušet, číst, zkoušet, zase číst, zkoušet, furt toho nebude dost, tak zase číst a zkoušet a pak možná vylézt s nějakýma fotkama na veřejnost a stejně to nebude ono, takže zase číst, učit se a zkoušet. A nemusíš mít hned zrcadlo za desetitisíce, i s kompaktem se člověk může naučit správné kompozice, rovný horizont apod... :-) Na tu facebookovou stránku máš myslím ještě fakt tak dva tři roky čas... :-)
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1682
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: Fotografování

Příspěvek od vasco »

A hlavně HDR je sračka i od někoho, kdo umí fotit...
Uživatelský avatar
Jan
Pan Řidič
Příspěvky: 283
Registrován: stř 17 srp 18:37

Re: Fotografování

Příspěvek od Jan »