pavproch píše:Už sem si tu víckrát stěžoval, jak na nás (malou českou s.r.o.) naši zákazníci (většinou pobočky nadnárodních spol) tlačí s více- a často méně-smysluplnými požadavky. Co sem ale dostal fčíl (a už odpověděl = poslal do řiti), to překročilo opravdu všechny mezky: že si máme zřídit online přístup do jejich objednávkového systému, oni nám pouze přes něj budou posílat objednávky (až sem by to snad i šlo), ale POZOR! - my potom v tom jejich systému vytvoříme i naši fakturu! Nasrat!
pavproch píše:pavproch píše:Krucifiks, to je opravdu nekonečný příběh. Bydlím 20 let, v kuchyni je těplá voda z (beztlakového) brojleru schovaného pod kuch.linkou. Za těch dvacet let je tam už čtvrtý brojler a už zase teče. Mně drbne.
Tak pokus č. 5 bude z úplně jiného soudeku - abych se vyhnul tečení (do skříně pod dřezem) z brojleru a rušivému odkapávání vody z baterie (ref beztlakový - jaxe těplem voda rozpíná, tak odkapává skrz baterii), taxem objednaááál průtokovou ohřívací baterii. Když to bude k čemu, tak OK, dyž to bude naprd, tak holt (jen) necelý litr (mají 50% slevu) vyletí komínem a pudu pokorně koupit pátý brojler. A těch prý 10 kukund než začně téct těplá voda snad nějak přežijem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků