Stránka 200 z 337

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 01:32
od Zajda
Tak mám vyúčtování oprav tajpára.
ČPP byli schopni např. zdržovat schválení platby ve prospěch servisu protože viník, jejich klient, nedodal potřebné doklady...WTF?
Po urgencích konečně vyřízeno a auto je volné k převzetí.
Konečný účet přes 70 000, víc než 5násobek co chtěli nabídnout rozpočtem.
Na půli cesty bychom se byli bývali možná protnuli a já to nechal opravit ve vlastní režii.
A to se vyplatí ^:)^
Zajda píše:Pokud jsem někdy uvažoval o POV od ČPP, tak teď už nebudu. Musel bych se stydět kdybych někoho naboural a on pak musel snášet takové jednání při uplatňování škody.
Opakovaně se mi snaží vnutit rozpočet, třeba se slovy že "mají poznačené že jsem si ho vyžádal", stále odmítám s tím že jim nyní ani nebudu sdělovat číslo účtu. Kolik by mi vlastně nabídli se obtěžovali napsat až na důrazně písemné vyžádání. Normálně bych se asi měl nechat překvapit co mi svévolně pošlou na účet. Každopádně jde o částku, za kterou by mě i garážnik poslal do řiti. Zdaleka ani ne polovina co naskákala likvidátorovi v aplikaci na tabletu.
No, to teda ne pánové.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 07:18
od jerry
Ano, tak pojišťovny fungují. Kdyby fungovali hospodárně ve svůj prospěch a přitom férově ke klientům, tak bude stát pojištění polovinu. Je to úmysl nebo neschopnost?

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 07:19
od jirka87
Zajda - Lituju každého s tvým příběhem.

Proto jsme se pojistil u Allianz, omezil si to na nájezd, který předpokládám, že mi vyjde a dal jsem si tam za příplatek tuším 490Kč ročně tzv. "přímou likvidaci", což znamená, že vzniklou škodu od dementa, který je pojištěný u nějaké pochybné pojišťovny vyřídím tak, že přijdu do Allianz, hodím to paní XY na hlavu se slovy - "vyřiďte to" a stane se to, že dám auto do servisu, pošlu fakturu na Allianz, ta mi to proplatí a Allianz se pak už s těmi Direkty, Slaviemi a ČPP bude hádat sama.

A tak je to správné.

P.S : ČPP mi jednou krátila pojistné plnění o cca 70 000Kč nebo tak nějak. Celková výše škody byla 170 a zaplatili tuším 100...to byly tahanice, že člověku naskočil hemeroid na ksichtě...Nakonec to dopadlo, ale jen díky tomu, že už se hrozilo právníkem a také díky tomu, že tam máme pojištěných přes 200 vozidel.

Nechci tady dělat přímou reklamu, je to prostě jen zkušenost..No jinak se to říct nedá. POV je NEJMENŠÍ náklad na provoz auta ročně. Jestli platíš 3 nebo 5000Kč je naprosto jedno, protože pak přijde takovéhle hovno a jsi z toho na prášky.

Byt 2x vytopený. Pojištěný u Allianz. Jak to proběhlo ? Pošlete nám fotky, nacenění prací a pošlem peníze. NIKDO po mě nechtěl ani faktury, likvidátor tam byl jen u prvního vytopení a peníze jsem měl asi za 5 dní na účtu. Kdyby Allianz byla hnusná 50letá paní po přechodu, stejně bych jí udělal co bych jí na očích viděl, protože to jednání je úplně někde jinde, jak u smradlavé ČPP nebo Generali, což je teda pojišťovna jak víno, to se musí zažít.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 08:57
od vonkreuz
Včera mi přistál v emailu dopis od České pojišťovny, že přechází pod Generali, vše bude jako dřív, zkvalitnění služeb, vetší síť poboček, blablabla. Tak jsem zvědav co z toho bude.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 09:15
od jerry
jirka87: Allianz asi jak kdy. Já uzavíral HAV a u auta staršího 5-ti let mně v návrhu určili jen několik jejich smluvních servisů, které jsem povinen využít pro likvidaci. A pokud využiji jiný servis, byť autorizovaný, tak bude spoluúčast 10% namísto 5% a ještě zaplatí jen cenu, za kterou by to udělal jejich smluvní servis. Tak jsem šel do ČSOB a tam je možnost využít libovolný servis a pokud využiješ jimi doporučený, naopak dostaneš bonus nižší spoluúčasti 1.000 Kč namísto 3.000 Kč. A za cenu cca o 10% vyšší oproti Allianz jsou i celkové podmínky ČSOB o dost lepší. Tak asi tak.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 10:09
od mattonecz
Ja mam dalsi sram na aute. Vcera sem jel po zizkove a auto zaparkovany po pravy strane zacalo vyjizdet, aniz by se podival. Najel mi do zadniho kola a blatniku. On mel O3RS, docela dost skrabnutej predek, ja mam ocisteny kolo a trochu skrablou prdel. Sem uz tak hnusenej z toho jak je to auto poskrabany, ze sem mu rek ze to mam v pici a jel sem dal.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 11:12
od jerry
Nj, vy Pražáci už jste jako Neapolitáni. Lítají zrcátka, skřípou plechy a jede se dál :D

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 11:17
od retron
ja mam s ČSOBpoj dost negativní zkušenosti, za rozbite okno mi chtěli proplatit pouze okno a ne gumy bauset okolo, když jsem jim hrozil, tak to najednou šlo a proplatili vše, druhá známá měla 3ku pojistenou vcetne HAV, proražený runflat, žádná asistence nic, odtáhnout to jsem musel na pojistku z mé kreditky. Smluvní servis mám i u KOOP, sleva díky tomu je 10%.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 11:37
od honziss
Ja mam ted v servisu touarega, neb manzelka vzala zaparkovany auto (bez pcr, vina jasna) a i pres to, ze se rozpocet skoro neviditelnyho, ale dlouhyho skrabance vysplhal na 130tkc, tak allianz se zatim tvari ze to zatahne...tak snad ^:)^

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 01 lis 11:54
od jerry
Je to vždy o lidech a případ od případu. Já teda neměl zatím nikdy potíže s likvidací, ať se jednalo o jakoukoliv pojišťovnu a bylo to z cizí nebo mé viny. Spíš jsem řešil výhodnost pojištění, a proto měnil pojišťovnu. Tu potřebu občasné změny mi potvrdili i známí makléři, protože podmínky se dost výrazně mění.