Stránka 114 z 337

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pon 25 čer 23:14
od Kavis
Nejhorsi na tom je, ze si stejne nevyberes. Arval, Ald, Leaseplan, Bussineslease, Csob... . Vsude sedi lidi, co maji za ukol co nejvice na tom servise usetrit. Kuprikladu auta na operaky dostavaji rozvody zasadne bez vodni pumpy, pze maji zjisteno, ze zkolabuje v prumeru na trech motorech ze sta. Takze se jim vyplati opravit tri motory, nez zaplatit 100 cerpadel a tak by se dalo pokracovat.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: úte 26 čer 07:41
od mattonecz
pokudu to budu chtit po leasingu koupit tak bych si to ohlidal, jinak mi to je jedno. ale za ty 3r/60tis km se tam asi nic zasadniho nedela

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: úte 26 čer 08:59
od honziss
Je potreba si uvedomit, ze leasingovky nejsou ani charita, ani milovnici aut. Nakupujou auta levne ve velkym, draho pronajimaj a nasledne prodavaj tak, aby vysledkem byl zisk. Co se na tech autech nutne udelat nemusi, to se tam proste neudela :D

Vztah k zakaznikovi je pak primo umernej poctu nasmlouvanych aut.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: úte 26 čer 09:38
od HondaMan
Honziss: +1
Vždy když jedu s autem před zimou na přezutí, trnu jaké gumy dostanu. Zatím to byl průšvih jen 1x (Barum Polaris)
Podobně mi minule odmítli na leasing vyměnit stěrače, protože mají nastaven "limit" max 1x za rok. Že stěrače po 30tkm mají už nejlepší za sebou nikoho nezajímá. Kolegovi (jezdí málo) odmítli udělat servis spolu se záruční opravou při 22,5 měsíce, protože interval je přeci 24.
A těch příběhů s operáky je mnoho a mnoho...

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: úte 26 čer 10:36
od retron
‚Ty nevíš, na koho blikáš?!‘ Obžalovaný policista ze ‚zásahovky‘ už nevelí, šéf ho poslal na studijní volno
Zdroj: https://www.lidovky.cz/ty-nevis-na-koho ... _domov_jho

měli oba poslat do civilu anebo ještě lépe do tepláků

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: čtv 28 čer 08:14
od mattonecz
Tak Leon Cupra 300 už nejde objednat v současné podobě. Tzn. čekám na novou specifikaci se 7DSG, ale hlavně s GPF. A nedej bože 0w20 olejem :D
Myslíte, že ten GPF bude velký průser? Co vliv na výkon. Hlavně to je novinka a nechce se mi dělat testera. Stačilo, že sem jim dělal testera Astry a dodnes něco řeším.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: čtv 28 čer 09:14
od honziss
mattonecz píše:Tak Leon Cupra 300 už nejde objednat v současné podobě. Tzn. čekám na novou specifikaci se 7DSG, ale hlavně s GPF. A nedej bože 0w20 olejem :D
Myslíte, že ten GPF bude velký průser? Co vliv na výkon. Hlavně to je novinka a nechce se mi dělat testera. Stačilo, že sem jim dělal testera Astry a dodnes něco řeším.
Podle toho co jsem dosud cetl, tak filtry castic pro benzin by meli byt mensi prusvih nez nez to bylo u dieslu. Nicmene si dobre pamatuju, jak vypadaly cerstve umyty vejfuky u cupry po 1h jezdeni po meste v comfort rezimu, takze chapu ze to prijit muselo.

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: čtv 28 čer 09:24
od mattonecz
No to že tyhle auta vypouštěj už asi větší sračky než diesely nezpochybňuju. Jen se bojím aby to nekazilo výkon. I u golfu R vidím, že má opět 300 a ne 310, takže Cupra asi 290. Akcelerace nevim. Na CZ webu nemaj podrobnější informace o Golfu, o Seatu ani na DE nebo ES. Tuhle tabulku sem našel někde na netu, nevim jak moc je real, ale to mě ještě víc utvrdilo, že chci Cupru :D

Car - 0 to 100 - 0 to 200 km/h

Golf R DSG - 5 - 19
Focus RS - 5.1 - 20.3
Peugeot 308 GTI - 6.2 - 22.4
Seat Leon Cupra 300 DSG - 5.6 - 17.3
Audi S3 - 6 - 22.9
Honda Civic Type R - 5.7 - 20.7
BMW M135 i - 4.9 - 18.1

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: čtv 28 čer 19:17
od řidičBOB
Ono toho v koncernu nejde objednat víc... S5/OctaRS/Sup 206kW/Golf GTD, atd...

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Napsal: pát 29 čer 10:30
od driver
Bob: Zcela jasně jsem uváděl, že záleží na tom, zda státní zástupce shledá úmysl, překvalifikovat jeden případ na jiný je běžné a to byl kontext těch zcela jiných případů. Absurdní to není naopak zcela běžné, hlavně, když tam jsou tlaky shora.

Kavis: Chybami se člověk učí ale podcenit situaci není nikdy rozumné. Motorky jsou dnes tak rychlé, že se 6krát podíváš vlevo vpravo, a stejně tě sestřelí, protože 0-200 tam má asi za 8sec, a při 200kmh urazí 110m za 2sec a to je často násobně daleko za tím, co je očekávatelné. Drtivá většina když dávají přednost, tak jen berou v potaz vzdálenosti, né rychlosti. Lhostejno zda ve špíglu při jízdě nebo na křižovatce.
Někdo dává přednost vozidlům daleko 100m, někdo 25m, a někdo 5m. Minimum řidičů měří pohledem rychlosti vozidel, zná reakční časy a brzdné dráhy každého jednotlivého vozidla dle typu a zohlední, zda je řidič vůbec sleduje a co to je za řidiče a vůbec bude reagovat ale to je zbytečné rozebírat.
Kdo ví, tomu to připadá samozřejmé a kdo neví, to nikdy nepochopí natož aby to praktikoval.