Lampárna (stěžovatelna)

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od řidičBOB »

Souhlas
No pain, no gain.
Vespa time \m/
budik
Pan Řidič
Příspěvky: 244
Registrován: úte 06 zář 07:45

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od budik »

Napadá mě podívat se na nastavení/kódování ventilu topení.
Matně si vybavuji, že v případě nezávislého vodního topení v T6 (tady u transportera to bude asi jenom přihřívač, ale ta topná jednotka by měla být stejná) to hřeje jenom malý okruh, pro vytápění interiéru, a neohřívá celý chladící okruh motoru. Ale prý byla možnost nechat na diag. překódovat tak, aby ventil byl otevřený a nezávislé topení ohřívalo i "velký" chladicí okruh.
Já to mám defaultně v T6 nastaveno tak, že nezávislé topení opravdu motor neohřeje a ohřívá se pomalu, zhruba jak píše M.Z. Uvnitř mi fouká teplo, ale když nastartuju, tak rafička teploty vody je dole.
Jestli to abgx1 neměl původně nastaveno na ohřívání velkého okruhu, a po opravě mu to v servisu nastavili tak, že přihřívač topí jen do malého okruhu.
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1506
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od abgx1 »

Nemam, prave si pamatam ze sa to zohrievalo minimalne rovnako rychlo ako 1.4TSI v druhom aute. Dojst do 6km vzdialeneho ciela bez toho aby voda bola na 90°C bolo vpodstate nemozne.


Ak by to bolo tym ventilom, tak skor naopak, predtym to ohrievalo len motor a teraz celu kabinu.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16305
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od pavproch »

Ty jo, neska to teda byla "výživná" cesta dom zez Pilzně - klasicky po I/19 mimo Phu, pak D1 až do Hulína a pak Kotěhůlkama dom = 8,5 hodiny, takový provoz MIMO D1 sem snad ešče nezažil, D1 byla neska jediná část, kde sem se nezasukoval ani raz. Brrr, myslím, že zas nějakou dobu sem vyléčen z toho yet na služebku.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od M.Z. »

Cestování autem, je čím dál, tím větší opruz a psychopatické značení, kdy se zákazy předjíždění rozdávají, jak na Mikuláše, to krásně umocňují. Dnes jsme byli obětí nějakého kochače důchodce ve Fabii, který nás terorizoval na širokém obchvatu z Lubiny do Příbora (silnice 58) rychlostí 55km/h. Cesta široká na 4 auta, krásný rozhled a všude samozřejmě zákaz předjíždění ~x(
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od mattonecz »

Cara neni zeď :D kdyz jede nekdo 50 na 90 a je tam volno…
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od M.Z. »

No jo, ale kdyby se tam náhodou přichomejtlo benga (jakože tama jezdí často) tak čistírna.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od Snowman000 »

Sak si sa len vyhybal prekazke na ceste ;;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1732
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od petr_riha »

Přesně tak, objíždět překážku je povoleno i přes plnou čáru. Navíc, pokud je vidět daleko před sebe, a nic tam nejede...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od Stepan »

Problém, kterej nevíš, že můžeš mít ->

Ráno nastartuju, jedu cca 250 kilometrů, nemám problém. V Praze (shodou náhod) stojíc vedle nějakýho JZD kamionu najednou cítím smrad. Říkám si nevadí, jedu dál.
Smrad neustává asi o pár kilometrů později. Při zastavení na semaforu si všimnu, že se mi normálně odpařuje voda z kapoty. Jak když na ní Horst Fuchs dělal vejce.
Panika jak svině, votevřu kapotu a tam na nějakým ocelovým něčem, fakt nevím co to je, leží poměrně precizně roztavené dvě kosti. Tak asi kuna no. Z kufru rukavice, dávám to pryč a asi dobrý.

Ale ten problém teprve přijde ->
Jak jsem otevřel tu kapotu, tak mi zpod toho látkovýho deklu uchycenýho na kapotě ("zvuková izolace") spadl do motorovýho prostoru fest velkej šutr, velkej tak jak půlka pěsti. Jak se tam dostal, proč by ho tam nějaká kuní svině tahala nevim, a vlastně mě to nezajímá.
Ale nevypadl spodem. Tak na něj tak čumím a rozhodně se k němu nedostanu, abych ho vytáh.
Mít v motorovým prostoru takovejhle šutr mi připadá poněkud dementní, bojím se, že tam při jízdě bude lítat a něco rozmlátí. Zároveň "pod ním" je jasně vidět ten kryt. Tzn. jen do něj šťouchnout násadou vod koštěte je úplně k ničemu, protože stejně nevypadne, jenom bude mlátit trošku jinde.

Mám šroubovák, klíč a hever. Jaké jsou možnosti?

1. Risknout to 200 kiláků domů a jestli se něco stane, tak bejt vopravdu nasranej.
2. Koupit hasák a vytánout ho. Moje přirozená lakota zapláče.
3. Vyhodit si auto na hever, sundat kryt a vyndat ho spodem. A snad se při tom nezabít.

:ymdaydream: :ymdaydream: :ymdaydream:
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět