Lampárna (stěžovatelna)

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:Už sem asi na podnikání (a flexidebilitu v něm) starý a zkostnatělý. Od zimy se se zákazníkem domlouvám na termínu akce v týdnu 33 (psal+telefonoval sem si s ním o tom snad milionkrát), aby mi neska suše oznámil (jako že sme se přece dohodli), že akce bude na začátku týdne příštího. Mně yebne.
Má to pokračování, mně yebne na druhou. Poté, co sme (pracně a s "drhnutím") to přeorganizovali = zajistili ten výjezd fčíl, tak mi ten zákazník právě volal, že se to (asi) celé ruší.

Chjo, no opravdu sem už starý a neflexi(de)bilní.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od _sulcik_ »

nejsi, jen lidi jsou čím dál tím větší idioti a význam chlapského slova a nějaké cti se ze společnosti rychle vytrácí.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od rhinos »

tak v obchode se moc na slovo nehraje. Spis na to co je psano to je dano. Bohuzel to tak je.To jsem pred lety pochopil pri jednom nakupu stroje v Germanii :) Holt do te doby jsem znal vyjednavani jen v zemi Helvetskeho krize a tam to fungovalo i ustne. No a co tak slysim tak smerem na Vychod je to jeste horsi
Citroen C4 GP
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2413
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od Brus »

například s číňanama mám zkušenost, že když už něco řekne, tak to platí, problém může být, že buď neřekne, nebo řekne pozdě: takže je třeba se pořád ptát.
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5406
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od Stepan »

Stejná zkušenost. Východ, ve smyslu Balkán / Rusko, mi přijde cajk. Naopak Francie, Německo... Peklo. Kluci z východu jsou asi zvyklý, že kdo podráží, tak neběhá 5 let po soudech, ale už nepoběží nikdy nikam :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od rhinos »

ja si taky nekdy rikam ze doba minula kdy platil zakon kyje a tesaku mela neco do sebe ;) Ted to chrani slabe a vychcane a dost casto je to na skodu :D
Citroen C4 GP
Uživatelský avatar
Arkis
Letec
Příspěvky: 1344
Registrován: stř 15 srp 20:58

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od Arkis »

Obrázek
Obrázek
Tolik k záchranným uličkám. (-|
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26935
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od řidičBOB »

jj, tak 90% vypadá takto.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od pavproch »

Už sem tu spal víckrát, že po necelých 20-ti letech bydlení mi předloni umřel kokotel a ingstaloval sem nový (Vailant) a spokojenost. Neska ale mám křitiku: Ke kotli mám dálkový ovladač bezdrát (na čtyři AA baterky) na štelování těploty. Neska v noci sem šel scát, šáhnu na radiátor/žebřík v koupelně a studený - ráno jaxem stal, taxem zistil, že kokotel netopí (i když do něj jde štrom, má dostatečný tlak v okruhu a není v poruše). taxem dumákoval čímtoje, že netopí, až mě napadlo se podívat na ten bezdrát ovladač: scíply v něm baterky (= ztratil bezdrát spojení s kokotlem) a bylo to. To teda Vailant dobře vymyšlené nemá, že jak umře dálkový ovladač, kokotel přestane topit - dyby venku bylo -20.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od Honza42 »

Máš moderní kotel. Všechno moderní musí být na baterky a musí v tom být nějaký čip. Přes to vlak nejede.
Funkce je vedlejší.
Odpovědět