Musim sam seba na jednu stranu pochvalit ale aj zd*bat
Podarilo sa mi opravit A4
Od kedy hu mam tak sa motor akoby jemnucko obcas zakuckal, inak sa prejavoval tak jak ma, vykon bol (aspon som si myslel) zral celkom striedmo, ziadna chyba na palubke, a to cukanie by si asi ani nik moc nevsimol. To na diag furt bola chyba P2070 - intake manifold valve stuck open. A tato chyba tam asi je odzaciatku
A prve odhady hovorili bud o hadicke za 5€ kade sa straca podtlak, az po demontaz sania a vymenu aktuatora ktory ten podtlak robi a dalsich veci minimalne za 500€...
No a kedze som hu chcel predat tak som to chcel mat cajk. Co cert nechcel umrel aj xenon
Ten bol ale easy, vacsia zabava bolo to sanie...hadicky sa vsetky tvarili fit, aktuator podtlak drzal, takze ostal MAP senzor(3.2 FSI nema klasicku vahu vzduchu) a dva magneticke ventily...no a nakoniec to bol prave jeden magneticky ventil za 30€
A preco som nasraty? Lebo to auto chytilo uplne novu chut do zivota, ide krasne cisto, a taha krasne odspodu
A chyba nikde