Stránka 84 z 89

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: ned 20 zář 12:52
od pavproch
Nevyschla, stisknul sem tenhle zkušební obrazec a všechny barvy OK kromě jasné čebrené (a obě stiskárny místo té jasné čebrené stisknou stejný odstíh hnědé = už sem si jistý, že to má příčinu v nedobrém/nesprávném/znehodnoceném čebreném barvivu v čebrené kartuši. Ale jaxem naspal, už to nijak dál řešit nebudu, prdím na to. Ale kuju za snahu poradit.

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: sob 26 zář 13:10
od pavproch
Je tu někdo, kdo se vyzná v mobilních sítích, kdo mi dokáže potvrdit/vyvrátit resp. najde "řešení"?

Mám v mobilu 2 SIM, obě jsou od kyslíkaren. Ve čtvrtek sem celý den byl fkanclu fpráci (= nikde nejezdil = byl pořád v dosahu jedné a té samé BTS) a za celou pracovní dobu ani jeden příchozí hovor " z daleka" (byl tam asi jeden nebo dva příchozí hovory z telefonu pověšeného na stejnou BTS), odchozích hovorů sem měl víc, z obou čísel. Příchozí SMS nějaké byly. Odpoledne mi přistály dva maily "nemůžu se dovolat, vytočím a je tam hlucho, není vyzváněcí tón, ani hláška "mimo signál", posílám proto emila" (a to jak o nedovolání se na soukromé, tak i firemní číslo, v obou případech je dotyčný z "daleka"= druhý konec republiky = určitě jiná BTS). Za celý den sem neregistroval jakýkoli výpadek / nedostupnost sítě. Ani mi nepřišla žádná SMS, že se mi někdo pokoušel dovolat (což se zhusta stává, když sem mimo signál)

Volal sem teda na podporu o2 s dotazem, proč? Odpověděli mi (až po chvíli, kdy se prý připojili na naši nejbližší BTS a zkoumali její stav), že tam (čtvrtek) aktuálně žádné problémy nejsou, ale že ve středu tam byl výpadek (neřekli jaký), který opravili.

Je to možné, že sice mám signál (= můj telefon vidí a je viděn nejbližší BTS), ale ta moje BTS, když někdo mi volá "zvenku", nepřepne volání na moje číslo ani ho nevrátí jako "nedostupné", prostě neudělá nic = hlucho? Nebo mám problém ve svém mobilu (Nokia8110ed.2018)?

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: sob 26 zář 15:39
od Lachende Bestien
Zjevně ten "výpadek" hošánci z ou tů neopravili právě vzorně, pokud dochází k podobným jevům.
Samozřejmě se k vlastním chybám korporátníci dobrovolně nepřiznají, pokud člověk nemá v ruce důkazy a/nebo nemá lepší znalosti komunikačních technologií než oni. Zatloukat, zatloukat, zatloukat...

Btw. jak vás napadlo, že by váš telefon najednou blokoval určité hovory ze "vzdálených" BTS? Protože outůčkáři tvrdili, že jejich vybavení fungovalo ve čtvrtek naprosto bez chyb, i když den před tím se na jejich zařízení objevil nečekaný problém? :-?
Spíše mě překvapuje, že "výpadek" vůbec zmínili... Možná jen forma odvedení pozornosti...

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: stř 30 zář 17:41
od pavproch
Dotaz na ty, kteří "vidí" dovnitř Office.

Ve svém pičítadle mám Win7Pro a Office 2000 (= Word defaultně *.doc) s dodatečně nainstalovanou nadstavbou na otevření i dokumentů *.docx, za ty roky sem otevřel už stovky docx dokumentů a všechny otevřít šly, třebaže někdy s hláškou, že některé vlastnosti tam nemusí být.... neska sem dostal mailem (a zkontroloval antivirem, samozřejmě) soubor docx o velikosti asi 9MB (následně jsem zistil, že plný grafů, fotek a tabulek), který moje Office při poklepání dlouhou "přežvykovalo" a nakonec ne otevřelo (= otevřelo prázdný dokument doc). Když sem ten docx soubor otevřel v kolegovo pičítači (má Office 2007), tak bez problema otevřelo a zpracovalo.

Tuší někdo v čem mohl být zakopaný pes (jako laik si říkám, že možná "příliš mnoho obrázků a grafiky v souboru")??

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: čtv 01 říj 07:17
od abgx1
S officom 2007 sa preslo na nove grafy a diagramy, ktore sa vykaslali na spatnu kompatibilitu s predchadzajucimi verziami

Preto office 97 az po 2003 pouziva jednu verziu grafov/diagramov

A 2007 - súčastnost druhu novsiu verziu...


Navzajom sa medzi sebou nepodporuju.... Myslim ze ked v novej verzii otvoris graf zo starej tak grafy to prekonvertuje na obycajnu fotku(takze sa uz nedaju dalej editovat)

Ak v starej verzii otvoris grafy v novej, tak sa proste nezobrazia


https://support.microsoft.com/en-us/off ... 3227a4c059

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: čtv 01 říj 07:21
od mattonecz
Office 2007, natož 2000 je pravěk. To je lepší nějaký libre Office nebo tak

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: čtv 01 říj 07:26
od pavproch
Pravěk, ale v 99,99% funguje (a hlavně sem na něj zvyklý), tak proč měnit... ale kuju za odpovědi.

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: pon 05 říj 17:46
od pavproch
Dá někdo polo-PC-lamě srozumitelné vysvětlení + hint na co se podívat?

Noťas Dell XPS13 mi když byl nový "blbnul" (špatný kontakt na motherboardu, oparva NBD to vyřešila, ale od té doby sem si vypěstoval zvyk, že ho na jakýkoli přesun (z domu do práce a naopak) vypínám, ne uspávám. cili vypínám/zapínám několikrát denně.

Start Woken (W7 Profi) běžně trvá asitak 15 kukund, ne déle. Čas od času (max 1x do roka) se ale (bez zjevné příčiny) stane, že start systému netrvá 15sek ale tři až čtyři minuty a i po naběhnutí systému wokna na jakýkoli podnět/povel reagují doslova jak šnek nebo ešče pomaleji (např. spuštění IE klidně i dvě minuty). Prozatím vždy pomohl úplně obyčejný restart systému....Právě fčíl sa mi to zase stalo a opět restart pomohl.

Samozřejmostí je pravidelná kuntrola antivirem (už dlouho sem nic nechytil, klep klep klep na dřwo), už asi rok sem nic neistaloval, na pozadí taky nic (krom NODa32) neběží.

V čem by mohl být zakopaný pes?

Kuju.

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: pon 05 říj 20:47
od Lachende Bestien
Pokud se to projevuje jen velmi zřídka a vše vyřeší jeden restart, nemá moc význam se to snažit "jednou provždy" vyřešit.
Kromě na pozadí běžících "aktualizací" Woken7, které dokážou neuvěřitelně zpomalit systém hlavně u PC s 2/4 GB RAM, mě napadá jen zkusit v nabídce start zadat cmd.exe a tam zadat sfc -scannow - kontrola OS za chodu takřka bez omezení použitelnosti nebo kontrola tvrdého disku po restartu, opět v příkazovém řádku napsat chkdsk /f /r (f -oprava chyb) (r - oprava potenciálních chybných sektorů) nebo v exploreru pravým kliknout na C:, vybrat vlastnosti, v nich nástroje a tam kontrolu chyb, vyhodí hlášku naplánovat při příštím spuštění, a tento proces v závislosti na velikosti disku může trvat pár minut nebo klidně desítek minut.
Třeba to ale bude nějaké dellí kurvítko, protože si dovolujete nekupovat každoročně nebo aspoň co 2 roky nový ntb. :-h

Re: IT poradna

PříspěvekNapsal: úte 06 říj 07:33
od pavproch
Kuju, až se to zase znova objeví, pokusím se si vzpomenout na rady.