Stepan píše: ↑pon 16 pro 09:44
HondaMan píše: ↑pát 09 srp 08:05
No stress. To nejhorší mají za sebou.
Od 3q 2023 byly ceny pytli a kdo neměl polštář, tak dneska opravdu čelí silným problémům. Počet insolvencí dopravců v Evropě je rekordní. Očekáváme, že spotová MKD od září zdraží o cca 20%. Už teď je trh našponovaný jak prase. A to skoro není co vozit. V září přijde armagedon. Kdo v tom umí trochu chodit, tak bude jezdit za 3 eur/km+...
Easy money pro interima.
Interim zmanazeroval to, co se u predluzeny logisticky firmy dalo cekat. Hovno
Blby je, ze si to zase nikdo nevodsedi
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekon ... .seznam.cz
Tohle má 2 roviny.
1. Armagedon nepřišel. Celý trh je <!> ke zdi. Objemy na nic, fabriky nevyrábějí, není co vozit. Náklady stoupají, ale ceny ne. Aut je na trhu dostatek. Z východu se sem tlačí levní dopravci, protože doma nemají co vozit. Průser se odkládá. Resp. bobtná. Čím později přijde, tím to bude více bolet.
2. Aktuálně na sebe mají napsáno 240 nákladních aut. I kusy z 2017 jsou pod leasingovými smlouvami. Tzn. "easy money" ze splacených aut se nekonají. Dluží skoro miliardu. To jednoduše nevychází. I pokud by z každého auta udělali 30t čistého, tak to splácí 10+ let.
Tady jednoduše smrdí levá. Viz vyvádění aut na novou firmu. S tím ani interim nic nezmůže.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.