
Chlubítko univerzální
Re: Chlubítko univerzání
Jsou to Kosei K1 TS. Po Enkei RPF1 to byly nejlehčí R14 co se mi podařilo najít a ještě ke všemu byly za dobrý peníze (oproti těm enkeiům). Trošku jsem se bál jak jí padnou, ale taky si čvachtám
.

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Chlubítko univerzání
Já teď na letní sezónu pořídil:

http://vagparts.2am.fi/index.php?part=8L0601025E
Celkem zajímavá váha na OEM kola. Jeden bývalý Subarista mě ovšem strašil, že je mívali na zimu na Imprezách a neustále je museli rovnat
Zimní disky mám o dost těžší:
http://vagparts.2am.fi/index.php?part=8L0601025
Doufám, že s tímto odlehčením a letníma pneu začne A3 vykazovat nějaké jízdní vlastnosti, zatím jsem si žádných nevšiml


http://vagparts.2am.fi/index.php?part=8L0601025E
Celkem zajímavá váha na OEM kola. Jeden bývalý Subarista mě ovšem strašil, že je mívali na zimu na Imprezách a neustále je museli rovnat

Zimní disky mám o dost těžší:
http://vagparts.2am.fi/index.php?part=8L0601025
Doufám, že s tímto odlehčením a letníma pneu začne A3 vykazovat nějaké jízdní vlastnosti, zatím jsem si žádných nevšiml

A za tuhle volbu se musím pochválit, závodní Suzuki je zpětZajda píše:Tak jsem nakonec objednal Conti Premium 2, ještě se dají koupit, sice se starší DOTem, ale Swift bude zas v plné formě jak za mlada

《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: Chlubítko univerzání
Tak to dej pak vědět jak sis toho všiml - já si obligátně nevšiml ničeho (ale to je jen 1.5kg na kole)
. Jediný co mi přišlo je, že ty nový 185 sedí líp než starý 195 - ku.vy. A já čekal, že se víc sklouznu...
ps: Ale na mokru je s tou rwd fakt zábava - o tom prostě žádná
: https://www.youtube.com/watch?v=G-cgnlSm0Cc.

ps: Ale na mokru je s tou rwd fakt zábava - o tom prostě žádná

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Chlubítko univerzání
Měl jsi zkusit nějakou slibnější značku jako třeba Linglong nebo Wanlijarka píše:Tak to dej pak vědět jak sis toho všiml - já si obligátně nevšiml ničeho (ale to je jen 1.5kg na kole). Jediný co mi přišlo je, že ty nový 185 sedí líp než starý 195 - ku.vy. A já čekal, že se víc sklouznu...


Jo, zdá se že sis pořídíl nejelpší učební pomůcku vůbecjarka píše:ps: Ale na mokru je s tou rwd fakt zábava - o tom prostě žádná

《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: Chlubítko univerzání
Co byly zač ty staré 195, vs co jsou zač ty 185 ?jarka píše:Tak to dej pak vědět jak sis toho všiml - já si obligátně nevšiml ničeho (ale to je jen 1.5kg na kole). Jediný co mi přišlo je, že ty nový 185 sedí líp než starý 195 - ku.vy. A já čekal, že se víc sklouznu...
ps: Ale na mokru je s tou rwd fakt zábava - o tom prostě žádná: https://www.youtube.com/watch?v=G-cgnlSm0Cc.
MG - radost až na kost.
Re: Chlubítko univerzání
Zajda: jako zvažoval jsem i Eko gumy, ale jen ověřený značky. Činu zatím nekupuju - bojím se o konstrukci, aby vydržela. Pro začátek asi bude lepší nějaký ověřený a normálně držící pneu. Ale čase uvidím. Sice jsem se zaměřil na váhu, takl jsem zvolil dle údajů prodejce lehké ContiPremium2, leč bohužel mají o 1kg víc než tvrdili (to jsem mohl koupit levnější co jsem měl ve výběru). Ale co už... Jinak jo, z pohledu učení je to super volba
.
KDB: Jsou tam ContiPremium2 v 185/55R14 a před tím tam byly ContiPremium 195/50R15. Oni se ale časem podají a přestanou tak držet
.

KDB: Jsou tam ContiPremium2 v 185/55R14 a před tím tam byly ContiPremium 195/50R15. Oni se ale časem podají a přestanou tak držet

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Chlubítko univerzání
Tak po obvyklé jarní údržbě došlo i na vyčištění motorového prostoru. Konečně je po zimě zase jako ze škatulky

3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Chlubítko univerzání
Tak a je dotuněno
. Před 370mm (oem NARDI) vs. 320mm (MOMO Monte Carlo). Ovládání je o tolik lepší, že to až nechápu, jak tam mohli dát z výroby volant jak z trambusu a přitom je to takový pidi auto. Jediný, že je blbě vidět na kapličku s přístrojema, ale konečně se nekopu kolenama o volant při meziplynech a kontra je o tolik rychlejší...
oem Nardi:

Momo:


oem Nardi:

Momo:

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Chlubítko univerzání
Ta tvoje mazda je super, moc se mi libi. Az nebudu moct mit jen Z4 tak bych si ji dokazal predstavit jako druhy auto k necemu normalnimu, akorat bych mel strach zda nebude prohnila po te co jsem koukal na serial na carthrotlu, kde ji jeden z moderatoru celou restauruje/upravuje a nemohl bych diky te nachylnosti na hniti jezdit v zime, coz je nejzabavnejsi cast roku se sportakem
...
