Řidič profesionál (ještě navíc řidič záchranky) neví, že tankovací pistole má aretaci, kterou používá odhadem 90 % řidičů včetně bab a důchodců už desítky let? To je vtip, že? Ale dobrý, to jo
P.S. U konce té mačkací části té rukojeti (za malíčkem) je páčka, kterou při zmáčknuté rukojeti posuneš, podržíš ji a přitom pustíš tu spoušť tankovací pistole. Ona už bude - díky té páčce - držet sama.
Osobák (Kia Magentis II 2,7 V6) tak jednou za měsíc. S tím bohužel jezdím už jen pro zábavu.
Služební podle toho, jak vyjdou směny. Někdy 3x do měsíce. Někdy 1x za dva měsíce. Nádrž tam máme (tedy alespoň z doslechu kolegů) 75 litrů. Na účtenky se vůbec nedívám, abych si to pamatoval podle natankovaných litrů.
EDIT: Rovnou jsem se ptal kolegů na to tankování. Skoro všichni to drží. Prý se to v té naší sanitce špatně zacvakává a vždycky to vyskočí předčasně úplně náhodně bez vlivu množství paliva v nádrži. Vyzkouším, uvidím.
Dneska jsem zjistil, že už bude nutná výměna brzd na předku (už se ozývá měrka opotřebení).
Co jsem se díval, tak předek mi vydrží tak 2 měsíce (krom jedné destičky, která je nadměrně sjetá a zrovna ta píská).
Zadek je více než obstojný a asi ještě sezónu v pohodě dá. Co byste mi doporučili? Děláte brzdy jako celek nebo "jak to příjde"? Samozřejmě se bavíme o zadní/přední nápravě. Nebudu přeci dělat brzdy jen na jednom kole a budu dělat kotouče i destičky.
Popřípadě co byste mi doporučili? Nyní mám na autě destičky Roadhouse (disk nečitelný a ještě od původního majitele) a je to takové. No normální. Asi jsem od toho čekal víc. V létě celkem rychle vadnou a taky celkem špiní.
Co jsem se díval, tak mám chuť sáhnout po sadě ATE, ale rád si nechám poradit.