To není pro každého, i když si každý myslí, že je, není, podle mě, kdo nemá vůli ani na tom aby (obrazně třeba dokázal být nezávislý na nikotinu atp) tak nemá ani koule na tohle, jednak taky zvážit SRO z důvodu ručení, ale otázkou je práce s lidma, už samostatná komunikace s zákazníky je z pohledu jednotlivého OSVČ bez zaměstnanců masakr, a otravovat se v SRO ještě se zaměstnancema je masakr totální, ale to není jen o tom, aby to psychicky a morálně člověk zvládal, ale i z pohledu účetních, a to je vlastně celé memento podnikání, umět nebo mít účty zpracované a naplánované geniálně, plus k tomu dotace a zakázky, to je úplně nejklíčovější, takže chci naznačit, že sice je zásadní, pokud někdo něco umí, aby uspěl na trhu, být mezi nejlepšími, ale to vůbec nestačí k rozvoji firmy o krachu nebo rozvoji pak rozhoduje vedení a tam ty zakázky a účetnictví hrají nejdůležitější roli.
Češi strašně vše podceňují.
Každý rozumí pivu, vínu, jídlu, sportu, podnikání... Máme v republice 10 miliónů odborníků na všechno
Slyšeli jste někdy, o tom mluvit nebudu, tomu nerozumím? Všichni řeknou, mělo to být takhle a přitom o tom ví přesně to kulové, co si VYMYSLEL do bulváru nějaký takynovinář.
Realita je kapku jinde.
Do roka krachne 90% hospod. Takže otevřít si hospodu, to může jen šílenec a většina jich je otevřená na praní.
Je to něco jako kdyby na olympiádu jel někdo, kdo dal včera výpověď u zaměstnavatele, a dneska si vyřizuje živnost.
Jet tam může, ale šanci uspět má nulovou, protože nemá arzenál, zázemí ani zkušenosti a metodou pokus omyl se někam vypracovat, na to je život příliš krátký. Jen v EET hrozí půl mega za špatné zaúčtování...

Daňový poradce je dneska chytřejší, než zaměstnanci FU, ale taky bere jiné peníze...
A další aspekt je svoboda a nezávislost.
Moje závislost je nezávislost...
Další je pak z pohledu daní nízký papírový příjem a potom z toho vyplývající potíže ohledně nemocenské, důchodu nebo hypo která né že bude nízká, nebude dostupná vůbec...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)